KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

trust agreement or indenture

Romanian translation: contractul fiduciar sau contractul obligaţiunii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trust agreement or indenture
Romanian translation:contractul fiduciar sau contractul obligaţiunii
Entered by: Marcella Magda

20:58 Feb 18, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: trust agreement or indenture
One advantage of pooled facilities is that they use standard transaction documents which reduce transaction costs for each project.

The typical set of transaction documents are:

- the offering memorandum or official statement
- trust agreement or indenture for the pooled financing
- loan agreements between the facility and local borrowers in the pool
- authorizing resolutions of the local borrowers
- legal enforceability opinions by local counsel
Elvira Stoianov
Luxembourg
contractul fiduciar sau contractul obligaţiunii
Explanation:
Piata de Capital - Termeni esentiali
... Contracte futures pe rata dobanzii [Interest rate futures]. ****Contract fiduciar [Trust agreement]***. Contract forward [Forward contract]. ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=C - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Obligatiunile
... In contractul de imprumut ***(contractul obligatiunii/contract fiduciar)*** incheiat intre
debitor (emitent) si creditor (investitor) sunt mentionate: ...
www.121.ro/content/article_ print.php3?article_id=780&page_nr=1 - 15k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Piata de Capital - Termeni esentiali
... ***Contractul obligatiunii [Indenture]***. ... aloce anual fonduri pentru constituirea fondului
de amortizare a imprumutului public realizat prin emiterea de certificate ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=C - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

iata de Capital - Termeni esentiali
... Rata anuala a dobanzii care se plateste pentru o obligatiune, specificata in contractul
obligatiunii si tiparita pe certificat daca aceasta se emite in forma ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=R - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

PDF] Ce sunt OBLIGATIUNILE
File Format: PDF/Adobe Acrobat
... capital. O obligatiune este in realitate un imprumut conceput pentru a fi
vandut si cumparat. Ce contine contractul obligatiunii? 1 ...
www.bvb.ro/ro/obligatiuni.pdf - Supplemental Result - Similar pages
Selected response from:

Marcella Magda
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1contractul fiduciar sau contractul obligaţiunii
Marcella Magda
3actul constitutiv al trustului sau contractul de emisiune a obligatiunilor
Bogdan Burghelea


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
actul constitutiv al trustului sau contractul de emisiune a obligatiunilor


Explanation:
în dreptul românesc nu se cunoaşte instituţia "trustului", care este tipica dreptului anglo-saxon

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contractul fiduciar sau contractul obligaţiunii


Explanation:
Piata de Capital - Termeni esentiali
... Contracte futures pe rata dobanzii [Interest rate futures]. ****Contract fiduciar [Trust agreement]***. Contract forward [Forward contract]. ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=C - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Obligatiunile
... In contractul de imprumut ***(contractul obligatiunii/contract fiduciar)*** incheiat intre
debitor (emitent) si creditor (investitor) sunt mentionate: ...
www.121.ro/content/article_ print.php3?article_id=780&page_nr=1 - 15k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Piata de Capital - Termeni esentiali
... ***Contractul obligatiunii [Indenture]***. ... aloce anual fonduri pentru constituirea fondului
de amortizare a imprumutului public realizat prin emiterea de certificate ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=C - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

iata de Capital - Termeni esentiali
... Rata anuala a dobanzii care se plateste pentru o obligatiune, specificata in contractul
obligatiunii si tiparita pe certificat daca aceasta se emite in forma ...
www.iebatrust.ro/html/ro/ dictionar/dictionar1.php?letter=R - 101k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

PDF] Ce sunt OBLIGATIUNILE
File Format: PDF/Adobe Acrobat
... capital. O obligatiune este in realitate un imprumut conceput pentru a fi
vandut si cumparat. Ce contine contractul obligatiunii? 1 ...
www.bvb.ro/ro/obligatiuni.pdf - Supplemental Result - Similar pages

Marcella Magda
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Clapa
11 hrs
  -> Mulţumesc :)