KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

legal enforceability opinions

Romanian translation: avize juridice de execuţie


01:02 Feb 19, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: legal enforceability opinions
One advantage of pooled facilities is that they use standard transaction documents which reduce transaction costs for each project.

The typical set of transaction documents are:

- the offering memorandum or official statement
- trust agreement or indenture for the pooled financing
- loan agreements between the facility and local borrowers in the pool
- authorizing resolutions of the local borrowers
- legal enforceability opinions by local counsel
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:avize juridice de execuţie
Explanation:
pentru "opinion = aviz" m-am inspirat din Ghidul Stilistic pt. uzul traducătorilor acquis-ului comunitar

********

.. Astfel efectuam studii, elaborÄ
Selected response from:

Marcella Magda
Grading comment
multumesc, aviz cred ca este foarte potrivit aici. multumesc pentru ambele raspunsuri, mi-au fost de ajutor combinate, dar cum opinion ma incurca, acord punctele acestui raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4păreri (opinii) cu privire la aplicabilitatea legala
Bogdan Burghelea
3avize juridice de execuţie
Marcella Magda


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
păreri (opinii) cu privire la aplicabilitatea legala


Explanation:
... oferite de un avocat/consilier juridic local

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Sinca
21 mins
  -> multumesc!

agree  Paula Dana Szabados
22 mins
  -> multumesc!

agree  Maria Diaconu
26 mins
  -> multumesc!

agree  LILIANA HUTANU: Da, "opinii cu privire la aplicabilitatea legala"
27 mins
  -> multumesc!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
avize juridice de execuţie


Explanation:
pentru "opinion = aviz" m-am inspirat din Ghidul Stilistic pt. uzul traducătorilor acquis-ului comunitar

********

.. Astfel efectuam studii, elaborÄ

Marcella Magda
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23
Grading comment
multumesc, aviz cred ca este foarte potrivit aici. multumesc pentru ambele raspunsuri, mi-au fost de ajutor combinate, dar cum opinion ma incurca, acord punctele acestui raspuns