ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Fisheries

seafood

Romanian translation: fructe de mare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seafood
Romanian translation:fructe de mare
Entered by: Andrei Albu

14:06 Feb 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Fisheries
English term or phrase: seafood
canned and frozen seafood

...am observat ca termenul nu prea se traduce pe la noi (de exemplu in meniurile din restaurante :-) dar as vrea totusi sa-l traduc
Emina Popovici
Sweden
fructe de mare
Explanation:
Salata de fructe de mare Louis - Mancaruri cu pesteSalata de fructe de mare Louis---500 gr fructe de mare, 2 rosii mari, taiate felii, doua oua fierte, taiate felii, un castravete taiat felii, ...
www.gustos.ro/retete-culinare/mancaruri-cu-peste/ salata-de-fructe-de-mare-louis.html - 20k - Cached - Similar pages


Cocktail cu fructe de mare - Salate cu pesteCocktail cu fructe de mare---Fructe de mare---Salata din fructe de mare este disponibila in pungi de 400 gr. Continutul se spala in apa rece, apoi se pun la ...
www.gustos.ro/retete-culinare/ salate-cu-peste/cocktail-cu-fructe-de-mare.html - 21k - Cached - Similar pages


Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +13fructe de mare
Andrei Albu
5 +1fructe de mareIulia Anania
3 +1(peşte şi) fructe de mare
Valentin Alupoaie


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +13
fructe de mare


Explanation:
Salata de fructe de mare Louis - Mancaruri cu pesteSalata de fructe de mare Louis---500 gr fructe de mare, 2 rosii mari, taiate felii, doua oua fierte, taiate felii, un castravete taiat felii, ...
www.gustos.ro/retete-culinare/mancaruri-cu-peste/ salata-de-fructe-de-mare-louis.html - 20k - Cached - Similar pages


Cocktail cu fructe de mare - Salate cu pesteCocktail cu fructe de mare---Fructe de mare---Salata din fructe de mare este disponibila in pungi de 400 gr. Continutul se spala in apa rece, apoi se pun la ...
www.gustos.ro/retete-culinare/ salate-cu-peste/cocktail-cu-fructe-de-mare.html - 21k - Cached - Similar pages




Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  Lucica Abil
4 mins
  -> Mulţumesc

agree  Maria Tulbure
7 mins
  -> Mulţumesc

agree  xxxeVerbum
10 mins
  -> Mulţumesc

agree  cameliaim
16 mins
  -> Mulţumesc

agree  lucca
20 mins
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Pirvulet
23 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
27 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ioana Bostan
1 hr
  -> Mulţumesc

neutral  Tudor Soiman: Ce înseamnă, româneşte, "fructe de mare"? Please, answer!
1 hr
  -> Nu ştiu de ce ar trebui să răspund unei atari somaţii! Dar, pentru cine nu ştie încă, şi având în vedere că aveţi şi limba franceză în profil, aflaţi că înseamnă exact ce înseamnă în franceză ”Fruits de mer”. Voila! Ştiţi ce b

agree  Delia Georgescu
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  aurafas
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Chaplin
5 days
  -> Mulţumesc

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fructe de mare


Explanation:


Iulia Anania
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
5 days

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(peşte şi) fructe de mare


Explanation:
După caz :)

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
10 mins
  -> Mulţumesc.