KudoZ home » English to Romanian » Forestry / Wood / Timber

forestry winch

Romanian translation: troliu forestier


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forestry winch
Romanian translation:troliu forestier
Entered by: Valentin Alupoaie

10:19 Feb 16, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber / la tractoare agricole
English term or phrase: forestry winch
echipament suplimentar ce poate fi montat in spatele tractorului
Adrian Ungur
troliu forestier
Explanation:
Detalii anunt: Cumpar tractor , ifron , troliu forestier
Anunturi Agricole [ http://www.anunturi-agricole.ro ] - Anunţuri agricole – un nou şi complet site de anunţuri GRATUITE NUMAI DIN DOMENIUL AGRICOL : terenuri, ferme ...
www.anunturi-agricole.ro/detalii.php?cod=02157&titlu=Cumpar... - 9k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Cauta tambur
IRUM Reghin - Troliu forestier, Trolii forestiere cu un tambur sau cu 2 tamburi, pneumatic sau mecanic. Troliu cu comanda pneumatica sau mecanica . ...
tambur.cautari.ro/search.php?action=&q=tambur&pageNumber=2 - 8k - Supplemental Result - Cached - Similar pages
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4troliu forestier
Valentin Alupoaie
4troliu pentru tractor forestier
Mihaela Sinca


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
troliu forestier


Explanation:
Detalii anunt: Cumpar tractor , ifron , troliu forestier
Anunturi Agricole [ http://www.anunturi-agricole.ro ] - Anunţuri agricole – un nou şi complet site de anunţuri GRATUITE NUMAI DIN DOMENIUL AGRICOL : terenuri, ferme ...
www.anunturi-agricole.ro/detalii.php?cod=02157&titlu=Cumpar... - 9k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Cauta tambur
IRUM Reghin - Troliu forestier, Trolii forestiere cu un tambur sau cu 2 tamburi, pneumatic sau mecanic. Troliu cu comanda pneumatica sau mecanica . ...
tambur.cautari.ro/search.php?action=&q=tambur&pageNumber=2 - 8k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
20 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Lucica Abil
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Mihaela BUFNILA
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
6 hrs
  -> Mulţumesc.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
troliu pentru tractor forestier


Explanation:
...

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian