KudoZ home » English to Romanian » Furniture / Household Appliances

pie-cut corner hinge

Romanian translation: balama aruncătoare pentru (mobilier de) colţ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pie-cut corner hinge
Romanian translation:balama aruncătoare pentru (mobilier de) colţ
Entered by: Antonia Toth

12:12 Apr 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances /
English term or phrase: pie-cut corner hinge
http://images.amazon.com/images/P/B0006NIHYC.01-A19NXYPR29N4...
stiti cumva cum as putea sa-i spun in romana?

multumesc
Bogdan Adriana
balama aruncătoare pentru (mobilier de) colţ
Explanation:
Toate firmele cu accesorii de mobilă din România numesc balamalele moderne, fără şine:

balamale aruncătoare

A se vedea site-ul unde sunt prezentate toate tipurile de balamale.

http://www.venusdsh.ro/afisare_produse.php?cid=84&sid=361

A se compara ca şi "design" cu imaginea de la pagina:

ttp://www.accesoria.ro/BALAMALE STANDARD G 100.pdf

Altă sursă:

http://arabesque.com.ro/produse.php?subcat_id=195


Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5balama aruncătoare pentru (mobilier de) colţ
Antonia Toth
2 +2balama de colţ cu interspaţiu / distanţierelucca


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
balama de colţ cu interspaţiu / distanţiere


Explanation:
Ştiu că nu e deloc o traducere grozavă, dar, acum, n-am o idee mai bună.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  micawber_7
6 hrs
  -> Mulţumesc

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
balama aruncătoare pentru (mobilier de) colţ


Explanation:
Toate firmele cu accesorii de mobilă din România numesc balamalele moderne, fără şine:

balamale aruncătoare

A se vedea site-ul unde sunt prezentate toate tipurile de balamale.

http://www.venusdsh.ro/afisare_produse.php?cid=84&sid=361

A se compara ca şi "design" cu imaginea de la pagina:

ttp://www.accesoria.ro/BALAMALE STANDARD G 100.pdf

Altă sursă:

http://arabesque.com.ro/produse.php?subcat_id=195




Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Multumesc tare mult! mi-ati fost de un real ajutor! :)