KudoZ home » English to Romanian » Furniture / Household Appliances

trimmer

Romanian translation: aparat de tuns


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trimmer
Romanian translation:aparat de tuns
Entered by: xxxMihai Badea

12:13 Aug 10, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: trimmer
E vorba de o masina de tuns.

The recharge lamp may blink at an early stage when it is used for the first time or if it has not been used for six or more months.
This is not a malfunction. Continue to use the trimmer until the main body shuts down to restore operations back to normal.
xxxMihai Badea
Luxembourg
aparat de tuns
Explanation:
Este mai des folosit pe piata decat masina de tuns, vezi de exemplu http://www.magazinultau.ro/list.php?manuf=Philips&clasificar... si in magazinele de profil.
Scuze pt. intarziere, nu eram pe fir.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2masina de tuns
asco
5aparat de tuns
Maria Diaconu
5foarfece de gradina / motocositoare / masina de tuns iarba
Irene S.


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
masina de tuns


Explanation:
merge si "trimmer" - netradus, dar e "masina de tuns", cum ai scris.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-10 12:25:18 (GMT)
--------------------------------------------------

masina de tuns iarba (mai explicit)



    Reference: http://www.comforex-impex.ro/producatori/viking/foto_masina_...
asco
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Sinca
1 min
  -> THX

disagree  Elvira Stoianov: daca va aruncati sa raspundeti .... eu m-am gandit ca ar putea fi vorba de tuns par, dar aveam nevoie de confirmare
11 mins
  -> mai luam cu trimmer-ul din variante, oricum raspunsul propriuzis dat: "masina de tuns", ramane valabil si dupa precizarea ulterioara :-) <>

agree  rcdv
1 hr

agree  Dan Marasescu
3 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
foarfece de gradina / motocositoare / masina de tuns iarba


Explanation:
hth

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: 2 si 3
6 mins

disagree  Elvira Stoianov: daca va aruncati sa raspundeti .... eu m-am gandit ca ar putea fi vorba de tuns par, dar aveam nevoie de confirmare
11 mins
  -> noroc ca mai gandesc altii in locul nostru, din cand in cand

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aparat de tuns


Explanation:
Este mai des folosit pe piata decat masina de tuns, vezi de exemplu http://www.magazinultau.ro/list.php?manuf=Philips&clasificar... si in magazinele de profil.
Scuze pt. intarziere, nu eram pe fir.


Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc.