KudoZ home » English to Romanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

Rock, Paper, Scissors

Romanian translation: piatră, hârtie, foarfece


08:33 Sep 1, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Rock, Paper, Scissors
Există vreun termen echivalent pentru numele acestui joc în română?
Vezi detalii aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rock,_Paper,_Scissors#Game_play

Mulţumesc.
Florin Ular
Romania
Romanian translation:piatră, hârtie, foarfece
Explanation:
Se foloseşte ca atare, de obicei. Noi nu avem unul similar.
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Mulţumesc. Cred că e OK şi aşa, tradus pur şi simplu.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5piatră, hârtie, foarfece
Cristiana Coblis
3piatră, hârtie, foarfeceadriand


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
rock, paper, scissors
piatră, hârtie, foarfece


Explanation:
Se foloseşte ca atare, de obicei. Noi nu avem unul similar.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 21
Grading comment
Mulţumesc. Cred că e OK şi aşa, tradus pur şi simplu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Văd că apare aşa pe câteva site-uri de jocuri (de fapt, cu foarfecă în loc de foarfece, ceea ce conform noului DOOM e corect). Dacă vrea cineva să încerce: http://www.jocuri.fera.ro/index.php?action=play&id=887 :-)
23 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Mioara Adamopoulou
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Ioana Costache
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Lolitta Ivonne Grigore Rück
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea: de fapt, e "rock, paper, schissors, dwell"
9 hrs
  -> Mulţumesc.

506 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rock, paper, scissors
piatră, hârtie, foarfece


Explanation:
piatră, hârtie, foarfece

Example sentence(s):
  • piatră, hârtie, foarfece

    Reference: http://www.jocuri-gratis.ro
    Reference: http://www.jocuri-gratis.ro
adriand