KudoZ home » English to Romanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

pogs

Romanian translation: capace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pogs
Romanian translation:capace
Entered by: Cristian Brinza

05:33 Mar 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: pogs
Ştie cineva cum le spune la drăciile astea ? Am înnebunit căutând. Ţin minte că făceau reclamă la tembelizor pe canalele pentru copii. Discuri cu personaje din desenele anime.
Mulţumesc.
Referinţă - http://en.wikipedia.org/wiki/Pogs
Cristian Brinza
Romania
capace
Explanation:
Pentru că la origini se foloseau capace de la sticlele de bere.
Descriere amănunţită:
http://www.igu.ro/latrecut/?p=57
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1capace
Maria Diaconu
4v. mai jos
Antonia Toth


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
capace


Explanation:
Pentru că la origini se foloseau capace de la sticlele de bere.
Descriere amănunţită:
http://www.igu.ro/latrecut/?p=57

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Danke!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  micawber_7: Probabil ca da, in lipsa unui echivalent mai bun.
6 hrs
  -> Mulţumesc! După descrierea fiecărui joc, mi se pare echivalentul perfect.

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
v. mai jos


Explanation:
căpăcele POG/ capsule POG/ cartonaşe POG/ piese de joc POG

căpăcele - dat fiind dimensiunea lor
capsule - http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=
e&stt=&op=&kl=&terms=POG&translate=Translate
cartonaşe - în multe locuri apare termenul de "cardboard"
piese de joc - denumire generalizată în cadrul jocurilor
POG - fiind o denumire, este bine de păstrat în cadrul definiţiei sintagmei

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi4 ore (2007-03-20 09:59:43 GMT)
--------------------------------------------------

Este bine de ştiut şi contextul exact - joc PC sau joc cu suport pe carton?

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi4 ore (2007-03-20 10:00:35 GMT)
--------------------------------------------------

erată: dată fiind dimensiunea, nu dat fiind dimensiunea

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian