ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

slot machine

Romanian translation: jocuri mecanice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slot machines
Romanian translation:jocuri mecanice
Entered by: Lavinia Pirlog

08:56 Apr 1, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / games
English term or phrase: slot machine
electronic slot machines


Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
jocuri mecanice
Explanation:
Ai dreptate, Tweety. Sunt jocurile mecanice de la cazinouri, unde introduci fisa si tragi de maneta.

Am gasit un link care te-ar putea ajuta
http://www.slot-machine-guide.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 10:41:20 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Tweety :-) Contextul nu era absolut necesar - avand in vedere ca domeniul la care l-ai trecut e \"games\" ;)
Selected response from:

Katza
Grading comment
Multumesc mult! Si mea culpa pentru lipsa unui context...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1automat cu fise
Elvira Stoianov
5jocuri mecaniceKatza


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
automat cu fise


Explanation:
dict tehnic en-ro da automat (pentru vandut bilete, bomboane, etc.), dar dict tehn. en-ger este mai specific si il traduce prin automat cu fise, care cred ca este mai precis

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
2 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
jocuri mecanice


Explanation:
Ai dreptate, Tweety. Sunt jocurile mecanice de la cazinouri, unde introduci fisa si tragi de maneta.

Am gasit un link care te-ar putea ajuta
http://www.slot-machine-guide.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 10:41:20 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Tweety :-) Contextul nu era absolut necesar - avand in vedere ca domeniul la care l-ai trecut e \"games\" ;)

Katza
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Multumesc mult! Si mea culpa pentru lipsa unui context...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: totusi cred ca jocurile mecanice includ mai multe aparate decat doar acele automate la care tragi de maneta (mai ales ca la noi nici nu sunt inca asa de raspandite)
22 mins
  -> Nu cred ca e relevant daca sunt sau nu raspandite la noi. Orice cautare de slot machine pe internet te trimite la jocuri mecanice (iti dau si poze, ca sa vezi despre ce e vorba). Am o intrebare: cum mai traduci "vending machine"?