KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

tally sheet

Romanian translation: lista/tabel/borderou de evidenta/insumarea/calcularea voturilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tally sheet
Romanian translation:lista/tabel/borderou de evidenta/insumarea/calcularea voturilor
Entered by: Nina Iordache

16:48 Mar 7, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters / Also called check sheet: http://www.answers.com/topic/check-sheet
English term or phrase: tally sheet
Este probabil un formular de vot, dar poate are un termen mai specializat?
Nina Iordache
Romania
tabel/borderou de evidenta/insumarea/calcularea voturilor
Explanation:


Domaine(s) : - mathematics
operations research


anglais
français

tally sheet
feuille de résultats du contrôle n. f.

Domaine(s) : - statistics


anglais
français

tally sheet
tableau de dépouillement n. m.


Définition :
A sheet providing spaces for classifications, tally marks, and totaling thenumber of tallies.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
entry table

GDT

BORDERÓU, borderouri, s.n. Listă recapitulativă de mărfuri, de sumele unui cont, de acte dintr-un dosar, de materiale dintr-o magazie etc. – Din fr. bordereau.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=borderou


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-07 19:45:11 GMT)
--------------------------------------------------

in lumina explicatiei afisate : lista voturilor
e cel mai potrivit
http://ro.wikipedia.org/wiki/Voturile_decisive_ale_vicepreşe...
1 Semnificaţie istorică; 2 Listă a preşedinţilor Senate al SUA după numărul voturilor decisive; 3 Lista voturilor decisive viceprezidenţiale din 1981
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos, Anca!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1formular de contorizare (a voturilor)
Alina Weidell
4foaie de inregistrare a voturilor
Mihaela Bordea
4tabel/borderou de evidenta/insumarea/calcularea voturilorAnca Nitu
4formular(lista) de numarare a voturilorbobe


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
formular(lista) de numarare a voturilor


Explanation:
Un fel de lista pe care se marcheaza de cate ori un candidat obtine un vot, dupa care se "tally" (socoteste) nr. final de voturi


    Reference: http://www.elections.ca/yth/images/tally_large_e.gif
bobe
United States
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tabel/borderou de evidenta/insumarea/calcularea voturilor


Explanation:


Domaine(s) : - mathematics
operations research


anglais
français

tally sheet
feuille de résultats du contrôle n. f.

Domaine(s) : - statistics


anglais
français

tally sheet
tableau de dépouillement n. m.


Définition :
A sheet providing spaces for classifications, tally marks, and totaling thenumber of tallies.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
entry table

GDT

BORDERÓU, borderouri, s.n. Listă recapitulativă de mărfuri, de sumele unui cont, de acte dintr-un dosar, de materiale dintr-o magazie etc. – Din fr. bordereau.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=borderou


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-07 19:45:11 GMT)
--------------------------------------------------

in lumina explicatiei afisate : lista voturilor
e cel mai potrivit
http://ro.wikipedia.org/wiki/Voturile_decisive_ale_vicepreşe...
1 Semnificaţie istorică; 2 Listă a preşedinţilor Senate al SUA după numărul voturilor decisive; 3 Lista voturilor decisive viceprezidenţiale din 1981

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc frumos, Anca!

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
formular de contorizare (a voturilor)


Explanation:
daca este vorba de voturi

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-03-07 17:46:54 GMT)
--------------------------------------------------

in dictionar apare ca "foaie de inregistrare a voturilor" dar cred ca formular suna mai bine mai ales ca este de fapt un formular

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-07 18:32:22 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca este vorba de un sistem electronic si atunci l-as numi mai degraba sistem de contorizare a voturilor

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-03-07 20:21:14 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit doua linkuri de la acel proces, unul are si o imagine a salii de judecata:
http://en.wikipedia.org/wiki/Impeachment_in_the_United_State...
http://en.wikipedia.org/wiki/Impeachment_of_Bill_Clinton

Alina Weidell
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: este vorba despre voturile celor care au participat la sedinta in prezenta Chief Justice cand s-a pus sub acuzare Presedintele Clinton.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
1 hr
  -> Multumesc

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foaie de inregistrare a voturilor


Explanation:
asa da Everestu'

Mihaela Bordea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4