KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

Welcome to all of my Romanian friends.

Romanian translation: bun venit tuturor prietenilor mei români.


19:09 Sep 5, 2008
English to Romanian translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Welcome to all of my Romanian friends.
multumesc
Topanga
Romanian translation:bun venit tuturor prietenilor mei români.
Explanation:
that's it.
Selected response from:

Red Cat Studios
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11bun venit tuturor prietenilor mei români.
Red Cat Studios
4 +1Un bine ati venit tuturor prietenilor mei romani.Alice Crisan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
welcome to all of my romanian friends.
Un bine ati venit tuturor prietenilor mei romani.


Explanation:
...

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: merge si "bun venit"
4 mins
  -> Multumesc lee :) am vrut sa fie mai aproape de termenul englez , sunt de acord si cu varianta propusa de tine

agree  MMFORREST
9 mins
  -> Multumesc MMFORREST :)

disagree  Maria Diaconu: Nu am auzit niciodată formularea "un" bine aţi venit. Se foloseşte, dar substantivizarea lui bine îmi sună forţat aici, mai natural sună substantivizarea lui "bun" - un bun venit - oricum, este o chestiune de opţiune personală.
14 hrs
  -> Dar de: "Un calduros bine ati venit" , ati auzit?

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
welcome to all of my romanian friends.
bun venit tuturor prietenilor mei români.


Explanation:
that's it.

Red Cat Studios
United Kingdom
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alice Crisan
3 mins
  -> :)

agree  rozakia: bun venit suna mai aproape de termenul englez..poate ca ar fi trebuit sa sune "i welcome you" pt a doua varianta, nu..? "un bine ati venit" ar fi mai natural, cred, daca s-ar adresa "colegilor", de exemplu..este formal aici...
11 mins
  -> ar fi "[o urare de] bun venit...."

agree  Maria Diaconu
2 hrs
  -> Multumesc, Maria.

agree  clauswe
2 hrs
  -> Multumesc.

agree  Iulia Cosma
11 hrs
  -> Multumesc, Iulia.

agree  Cristina Bolohan
13 hrs
  -> Multumesc, Cristiana.

agree  valdo75
14 hrs

agree  Carmela Moldovan
15 hrs

agree  Cristina Butas
22 hrs

agree  Tradeuro Language Services
23 hrs

agree  Nina Iordache
1 day14 hrs