KudoZ home » English to Romanian » Geography

mudflat

Romanian translation: zonă de uscat care apare în timpul refluxului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mudflat
Romanian translation:zonă de uscat care apare în timpul refluxului
Entered by: Cristian Brinza

23:14 Oct 23, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Science - Geography / forme de relief
English term or phrase: mudflat
referinta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mud_flat

Multumiri,
Cristi
Cristian Brinza
Romania
zonă de uscat care apare în timpul refluxului
Explanation:
am gasit şi un alt termen, cautând corespondentul expresiei în germană. mudflat = das Watt = zonă de uscat....
Selected response from:

cornelia mincu
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zonă de uscat care apare în timpul refluxului
cornelia mincu
2 +2vezicameliaim


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
vezi


Explanation:
Atat dictionarultau.ro cat si dict. tehnic o dau ca "limba de pamant noroios" (pe care marea o acopera in timpul fluxului).
Asta e si mai ciudata :), dar poate serveste vreunui stiutor de geografie.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cornelia mincu: da...aşa am găsit şi eu in dicţionar.
1 hr
  -> buna dimineata Cornelia, mersi pt confirmare.

agree  Emina Popovici: eu as merge pe varianta asta, insa fara cele din paranteza.
14 hrs
  -> mulţumesc, Emina.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zonă de uscat care apare în timpul refluxului


Explanation:
am gasit şi un alt termen, cautând corespondentul expresiei în germană. mudflat = das Watt = zonă de uscat....


    Reference: http://dict.leo.org/
cornelia mincu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
6 hrs
  -> multumesc, Iva!

agree  Elvira Tatucu
6 hrs
  -> multumesc, Elvira!

neutral  Emina Popovici: e vorba de aluviuni cu o forma specifica (limba). "zona" presupune o suprafata mult mai mare si oarecum nu-mi sugereaza ca ar apare ca rezultat al aluviunilor aduse de ape
13 hrs
  -> ok...dacă "limba de pământ noroios" chiar exista ca formă de relief...sunt de acord. Eu n-am auzit de forma asta. Dar probabil există.