KudoZ home » English to Romanian » Geography

Africa's Great Rift Valley

Romanian translation: Marele Rift African


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Africa's Great Rift Valley
Romanian translation:Marele Rift African
Entered by: Bogdan Honciuc

22:19 Feb 10, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Science - Geography
English term or phrase: Africa's Great Rift Valley
As per http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Rift_Valley
Am găsit într-un referat "Marea Vale Despicată a Africii", dar mi se pare o traducere neinspirată. Ştie cineva dacă această regiune are o denumire ştiinţifică în limba română? Mulţumesc.
Bogdan Honciuc
Romania
Marele Rift African
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-02-10 22:28:08 GMT)
--------------------------------------------------

Kenya
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-02-10 22:39:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://referat.clopotel.ro/citeste-referat-Vulcanism-7438.ht...
Selected response from:

Irina Stanescu
Grading comment
Mulţumesc! (Şi eram bun la geografie...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Marele Rift AfricanIrina Stanescu
5marea falie africană
Janos Fazakas
5 -1Valea Marelui Rift
Emina Popovici


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
africa's great rift valley
Marele Rift African


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-02-10 22:28:08 GMT)
--------------------------------------------------

Kenya
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-02-10 22:39:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://referat.clopotel.ro/citeste-referat-Vulcanism-7438.ht...

Irina Stanescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc! (Şi eram bun la geografie...)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Costache
42 mins
  -> Multumesc.

agree  Paula Dana Szabados: aşa am învăţat la geografie
7 hrs
  -> Multumesc.

agree  lucca
8 hrs
  -> Multumesc.

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> Multumesc, Bogdan.

agree  Rodica Stefan
10 hrs
  -> Multumesc.

agree  xxxpanbanisha
14 hrs
  -> Multumesc.

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
africa's great rift valley
Valea Marelui Rift


Explanation:
Asta este denumirea consacrata a faliei uriase ce strabate continentul african


    Reference: http://www.animalplanet.ro/ecuatorul/adaptarea_o_provocare/i...
    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:2qLwFhc-jFwJ:ro.wikiped...
Emina Popovici
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxpanbanisha: Animal Planet nu e un site de referinta, manualul de Geografie da
14 hrs

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
africa's great rift valley
marea falie africană


Explanation:
Scuze, apar cu întârziere. În geologie „rift” înseamnă o falie de dimensiuni foarte mari. Este folosit şi rift, dar cel care a lansat expresie în română probabil că habar n-avea de geologie, dar mă rog, expresia s-a răspândit. Totuşi cred că dacă avem expresie de specialitate consacrată, este recomandabil s-o folosim pe aceea.

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4