KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

position paper

Romanian translation: document de poziţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:position paper
Romanian translation:document de poziţie
Entered by: Maria Diaconu

17:05 Jun 26, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: position paper
A detailed policy report that usually explains, justifies, or recommends a particular course of action.

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
document de poziţie
Explanation:
"În acelaşi sens, Societatea americană a inginerilor din domeniul încălzirii, refrigerării şi climatizării (ASHRAE - American Society of Heating, Refrigerating, and Air Conditioning Engineers), organism normativ internaţional pentru calitatea aerului din spaţiile închise şi ventilare, a adoptat un ***document de poziţie*** în 2005 privind metodele de luptă împotriva fumatului pasiv."
http://www.europarl.europa.eu/registre/docs_autres_instituti...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-06-26 17:13:16 GMT)
--------------------------------------------------

Mai există un calc, tot din franceză probabil: document de sinteză .

"[PDF]
RO RO
Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
Document de sinteză privind evaluările impactului. „Strategie asupra politicii privind protecţia consumatorilor 2007-2013” ...
ec.europa.eu/consumers/overview/cons_policy/doc/sum_impact_assess_report_ro.pdf - Pagini similare"
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1expunere de motive/expunere de principiiAnca Nitu
3 +3document de poziţiexxxMihai Badea


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
document de poziţie


Explanation:
"În acelaşi sens, Societatea americană a inginerilor din domeniul încălzirii, refrigerării şi climatizării (ASHRAE - American Society of Heating, Refrigerating, and Air Conditioning Engineers), organism normativ internaţional pentru calitatea aerului din spaţiile închise şi ventilare, a adoptat un ***document de poziţie*** în 2005 privind metodele de luptă împotriva fumatului pasiv."
http://www.europarl.europa.eu/registre/docs_autres_instituti...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-06-26 17:13:16 GMT)
--------------------------------------------------

Mai există un calc, tot din franceză probabil: document de sinteză .

"[PDF]
RO RO
Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
Document de sinteză privind evaluările impactului. „Strategie asupra politicii privind protecţia consumatorilor 2007-2013” ...
ec.europa.eu/consumers/overview/cons_policy/doc/sum_impact_assess_report_ro.pdf - Pagini similare"

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Mulţumesc!
Notes to answerer
Asker: Şi eu găsisem document de sinteză, nu eram sigură că se referă la acelaşi lucru.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Madalina Gavrila-Milliot
18 mins

agree  lucca
1 hr

agree  Mihaela Ghiuzeli
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
expunere de motive/expunere de principii


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - management
management planning and programming


anglais
français

position paper
exposé de principe n. m.
granddictioniare
http://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2005/pl470_expunere_de_...
http://autonomiasiculorum.blogspot.com/2007/02/expunere-de-m...
http://www.mfinante.ro/legislatie/Transparenta/EXPUNERE_MOTI...

se foloseste in domenii diverse, sa nu se supere nimeni de linkul al doilea, e politic :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
13 hrs