KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

Governorship

Romanian translation: guvernatorat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Governorship
Romanian translation:guvernatorat
Entered by: Nina Iordache

16:35 Mar 6, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / perioada de timp in pozitia de conducere
English term or phrase: Governorship
Guvernatoriat am gasit doar pe un singur link privitor la Vatican, nu sunt sigura ca este corect asa.
Nina Iordache
Romania
guvernatorat
Explanation:
...
Selected response from:

Mihai Dascalu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4guvernatorat
Mihai Dascalu
5jurisdictia unui guvernatoririna smalley
4functia de guvernatorAnca Nitu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
governorship
guvernatorat


Explanation:
...


    Reference: http://dexonline.ro/search.php?lexemId=93845
Mihai Dascalu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Exact, multumesc frumos!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Exact. Eram pe punctul sa postez.
2 mins
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
17 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
21 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
21 hrs
  -> Mulţumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
governorship
functia de guvernator


Explanation:
governorship:
governorship nfpl fonctions de gouverneur
http://www.wordreference.com/enfr/Governorship
http://www.merriam-webster.com/dictionary/governorship
eu asa i-as zice , cuprinde tot si functia si durata si tot ce vrei



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Anca, si asa, numai ca iata exista guvernatorat si chiar guvernatoriat: http://www.newz.ro/stiri/vaticanul-mai-bogat-cu-1-miliard-de-euro-in-2006_n42677.html


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
governorship
jurisdictia unui guvernator


Explanation:
governorship='The office, term, or jurisdiction of a governor'

irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian