KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

Select Committee

Romanian translation: comisie parlamentară


11:35 Feb 6, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / articol privind parliamentary lobbying
English term or phrase: Select Committee
context: " Such dual activity has aroused the concern not only of the Select Committee on Members's Interest but also of the Select Committee on Services.
Presupun ca este vorba despre o comisie a parlamentului, dar ce este cu acel "select" inainte?
mentionez ca "Members's Interest" este asa luat din textul articolului
RODICA CIOBANU
Romania
Romanian translation:comisie parlamentară
Explanation:
Din ce zice Wikipedia, select din faţă nu pare să aibă un rol important; eu nici nu l-aş mai traduce, aş zice doar comisie parlamentară şi atât; şi la noi tot aşa e, sunt comisii parlamentare pe diverse probleme şi doar aşa se numesc toate: comsie parlamentară de... , deci nu mai există nimic în denumire.
Selected response from:

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Grading comment
multumec mult, Ovidiu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6comisie parlamentară
Ovidiu Martin Jurj
4comitet restrâns
Ramona Delcea


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
select committee
comitet restrâns


Explanation:
spre deosebire de comitetul lărgit, sau extins


Ramona Delcea
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
select committee
comisie parlamentară


Explanation:
Din ce zice Wikipedia, select din faţă nu pare să aibă un rol important; eu nici nu l-aş mai traduce, aş zice doar comisie parlamentară şi atât; şi la noi tot aşa e, sunt comisii parlamentare pe diverse probleme şi doar aşa se numesc toate: comsie parlamentară de... , deci nu mai există nimic în denumire.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Committees_of_the_Unite...
Ovidiu Martin Jurj
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
multumec mult, Ovidiu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore
2 mins
  -> mulţumesc, tagore

agree  Sasori
19 mins
  -> mulţumesc, Sasori

agree  lucca: Mi se pare logic, dacă e comitet/comisie parlamentar(ă), e automat "selectat".
1 hr
  -> mulţumesc, Lucian

agree  cristina48
3 hrs
  -> mulţumesc, Cristina

agree  Tradeuro Language Services
7 hrs
  -> mulţumesc, Tradeuro Linguistic Services

agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 day8 hrs
  -> mulţumesc, Ciprian