KudoZ home » English to Romanian » History

crescent-shaped images

Romanian translation: imagini in formă de semilună


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crescent-shaped images
Romanian translation:imagini in formă de semilună
Entered by: Mihaela Sinca

19:54 Mar 2, 2004
English to Romanian translations [PRO]
History
English term or phrase: crescent-shaped images
Aristotle observes crescent-shaped images created during an eclipse,
Paula Cirstoiu
imagini in formă de semilună
Explanation:
imagini in formă de semilună
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4imagini in formă de semilună
Mihaela Sinca
5imagini in forma de secera
Elvira Daraban


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
imagini in formă de semilună


Explanation:
imagini in formă de semilună

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
10 mins
  -> Multumesc!

agree  Cristiana Coblis
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

agree  melatrad
14 hrs
  -> Multumesc!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
imagini in forma de secera


Explanation:
desi termenul "semiluna" consacrat pentru "crescent" in materie de drapele si embleme, precum si pentru Crucea Rosie/Semiluna Rosie, forma se refera la primul si ultimul patrar al lunii, care inseamna o forma de secera, care seamana mai mult cu felul in care se suprapune umbra intr-o eclipsa. mai exista si termenul de half(-)moon pentru forma propriu-zisa de semiluna, adica luna vizibila pe jumatate


    Reference: http://www.astronomyinfo.pwp.blueyonder.co.uk/lunar_photogra...
Elvira Daraban
Native speaker of: Romanian