KudoZ home » English to Romanian » History

as in reflections and shadows

Romanian translation: proiecţii şi umbre


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:as in reflections and shadows
Romanian translation:proiecţii şi umbre
Entered by: Mihaela Sinca

17:16 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
History
English term or phrase: as in reflections and shadows
Plato provides for us his concept of the visible world in two separte states; one containing the physical and all that is created, the other being the imagined state as in reflections and shadows
Paula Cirstoiu
proiecţii şi umbre
Explanation:
Este vorba de Mitul Peşterii. Lumea aparenta este asemeni proiectiilor pe un perete de pestera provocatede miscarile unor indivizi in lumina flacarilor. Cei care sunt cu spatele catre flacari nu vad decat proiectiile si umbrele de de perete si isi inchipuie ca aceasta este realitatea. Este de fapt o lume imaginara
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1proiecţii şi umbre
Mihaela Sinca
3in umbre si imagini in oglinda / reflectate/ oglindite in..Anca Nitu


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in umbre si imagini in oglinda / reflectate/ oglindite in..


Explanation:
o varianta

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proiecţii şi umbre


Explanation:
Este vorba de Mitul Peşterii. Lumea aparenta este asemeni proiectiilor pe un perete de pestera provocatede miscarile unor indivizi in lumina flacarilor. Cei care sunt cu spatele catre flacari nu vad decat proiectiile si umbrele de de perete si isi inchipuie ca aceasta este realitatea. Este de fapt o lume imaginara

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
34 mins