KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

Resource Page

Romanian translation: Pagina de resurse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Resource Page
Romanian translation:Pagina de resurse
Entered by: Sinziana Paltineanu

12:40 Jul 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Human Resources
English term or phrase: Resource Page
If you have questions or concerns, please refer to the resources listed in the Resource Page

E vorba de un cod de conduita - inainte fusese tradus ca foaie volanta...
Lucjan Butulescu
Bulgaria
pagina de resurse
Explanation:
Găsiţi cele mai recente drivere pe siturile Web prezentate pe această pagină de resurse de la Microsoft TechNet.
http://www.microsoft.com/downloads/relatedsites.aspx?display...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 10 mins (2005-07-18 16:50:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.am71consulting.ro/link-exchange.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 11 mins (2005-07-18 16:52:03 GMT)
--------------------------------------------------

pagina de mai sus se refera si la cadrul legislativ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 14 mins (2005-07-18 16:55:05 GMT)
--------------------------------------------------

adresa http://www.ecumest.ro/arcult/despre.htm face trimitere la pagina de resurse despre Legislatia culturala din Romania.
Selected response from:

Sinziana Paltineanu
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pagina de resurseSinziana Paltineanu
4 +2Pagina de referinte
Mihaela Brooks


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
resource page
Pagina de referinte


Explanation:
**

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-07-17 13:11:01 GMT)
--------------------------------------------------

pagina de referinta poate include :
care este codul de conduita, ultimele stiri (noutati) cu referire la legislatie-reguli,adrese utile, procedura in caz de incalcare a unor drepturi, drepturile unui angajat (din cite inteleg contextul se refera la conduita la locul de munca)...

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
1 day2 hrs
  -> Multumesc Cristina

agree  Paula Dana Szabados
2 days1 hr
  -> Multumesc Paula

disagree  lucca: Daca autorul voia sa spuna pagina de referinte, spunea reference page. Daca referinte include resurse? Discutabil. Referinte sunt cele cu care vine angajatul de la joburile anterioare, referintele bibliografice ale unui articol, rar resurse.
4 days
  -> Poate Lucian,dar referinte nu include si resurse?///DEX:referinta = Informaţie, lămurire, explicaţie.

agree  Lucica Abil
12 days
  -> multumesc Lucia

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
resource page
pagina de resurse


Explanation:
Găsiţi cele mai recente drivere pe siturile Web prezentate pe această pagină de resurse de la Microsoft TechNet.
http://www.microsoft.com/downloads/relatedsites.aspx?display...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 10 mins (2005-07-18 16:50:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.am71consulting.ro/link-exchange.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 11 mins (2005-07-18 16:52:03 GMT)
--------------------------------------------------

pagina de mai sus se refera si la cadrul legislativ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 14 mins (2005-07-18 16:55:05 GMT)
--------------------------------------------------

adresa http://www.ecumest.ro/arcult/despre.htm face trimitere la pagina de resurse despre Legislatia culturala din Romania.

Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Se foloseste frecvent.
3 days20 hrs
  -> multumesc

agree  Maria Diaconu
4 days
  -> multumesc