KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

challenging skills

Romanian translation: aptitudini competitive


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:challenging skills
Romanian translation:aptitudini competitive
Entered by: Maria Diaconu

07:27 Aug 3, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: challenging skills
Un anunţ pe eJobs:

- motivated person to improve knowledge and carreer;
- have challenging skills and sound personality;
- the ability to work well within a focused and driven environment;

Dacă ar fi după mine, aş desfiinţa cuvântul "challenging" din limba engleză şi "provocare/provocator" folosit ca atare în româneşte. Ce vor să spună prin "challenging skills"? Nu este pentru o traducere, este pentru iluminarea mea personală.

Mulţumesc anticipat pentru idei.
Maria Diaconu
Romania
aptitudini competitive
Explanation:
Bună dimineaţa, Maria!
...o idee...nu e o soluţie grozavă, dar poate ajută în procesul de brainstorming :))

--------------------------------------------------
Note added at 41 minute (2006-08-03 08:09:03 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. mă faci nostalgică cu fotografia cu Cazinoul din Constanţa, oftez de dor de câte ori o văd :)
(eu sunt din Constanţa)
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
A fost un brainstorming foarte instructiv! Mulţumesc mult tuturor participanţilor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6aptitudini competitive
Mihaela Petrican
4persoană ambiţioasăBianca Fogarasi
3spirit de competitie
Veronica Grecu


Discussion entries: 10





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
persoană ambiţioasă


Explanation:
cam asta înţeleg eu din diversele definiţii ale lui "challenging" :)

--------------------------------------------------
Note added at 11 minute (2006-08-03 07:39:34 GMT)
--------------------------------------------------

Challenging = 1. ambitious: requiring full use of your abilities or resources; "ambitious schedule"; "performed the most challenging task without a mistake"

Bianca Fogarasi
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
aptitudini competitive


Explanation:
Bună dimineaţa, Maria!
...o idee...nu e o soluţie grozavă, dar poate ajută în procesul de brainstorming :))

--------------------------------------------------
Note added at 41 minute (2006-08-03 08:09:03 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. mă faci nostalgică cu fotografia cu Cazinoul din Constanţa, oftez de dor de câte ori o văd :)
(eu sunt din Constanţa)

Mihaela Petrican
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 34
Grading comment
A fost un brainstorming foarte instructiv! Mulţumesc mult tuturor participanţilor.
Notes to answerer
Asker: Gând la gând cu bucurie :) Şi eu ador Constanţa!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bianca Fogarasi: ooh, foarte bună idee!// atunci mă duc şi eu să mă injectez..:-D că sunt buimacă şi moleşită la maxim! şi am un chef de muncăă... de nu-ţi povestesc... :-((
1 min
  -> mulţumesc, Bianca...o fi efectul cafelei :)

agree  Cristina Chaplin
22 mins
  -> mulţumesc, Cristina, bună dimineaţa!

agree  lucca: Cel puţin, asta înseamnă ceva! Şi eu aş desfiinţa challenging.
1 hr
  -> mulţumesc, Lucian :)

agree  Lidia Matei
3 hrs
  -> mulţumesc, Lidia :)

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> mulţumesc, Bogdan :)

agree  proActive
14 hrs
  -> mulţumesc, proActive :)

12 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spirit de competitie


Explanation:
Hop si eu cu o sugestie: "spirit de competitie" (ceea ce nu inseamna neaparat ca persoana in cauza se ia la intrecere cu toti, ci mai degraba faptul ca accepta provocari de ordin profesional si face tot ce ii sta in putinta pentru a-si atinge obiectivul).

Toate cele bune!

Veronica Grecu
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian