KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

peer

Romanian translation: membrii grupului


11:47 Jan 19, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: peer
The most important thing is that peers (on the criterion of infected or affected with HIV/AIDS), will have the possibility of communicating on these issues in a friendly environment.
cristinarai
Moldova
Romanian translation:membrii grupului
Explanation:
In acest caz, as traduce "membrii grupului sau grupul (constituit pe criteriul infectat/afectat cu HIV) vor avea posibilitatea unei comunicari..."

sau

"persoanele implicate (pe criteriul infectat/afectat de HIV)..."
Selected response from:

xxxmistahara
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12membrii grupuluixxxmistahara
5membrii grupuluioltean
4persoane aflate intr-o situatie similara
adami
3seamăn
Cornelia Serban


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
membrii grupului


Explanation:
In acest caz, as traduce "membrii grupului sau grupul (constituit pe criteriul infectat/afectat cu HIV) vor avea posibilitatea unei comunicari..."

sau

"persoanele implicate (pe criteriul infectat/afectat de HIV)..."

xxxmistahara
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli
34 mins
  -> Multumesc :-)

agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr
  -> Multumesc :-)

agree  MMFORREST: colegi de suferinţă
1 hr
  -> Multumesc :-) Acesta e primul lucru care mi-a venit in minte, dar...nu cred ca putem spune asa (desi despre asta e vorba, colegii de suferinta)

agree  Veronica Manole
2 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Rose Marie Matei
2 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Nina Iordache
2 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Irina Adams
3 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Thomas Tolnai
7 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Anca Nitu: membrii grupului constituit pe criteriul infectat/ neinfectat
8 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  Tudor Soiman: infectat cu HIV sau afectat de SIDA
14 hrs
  -> Multumesc :-)

agree  wordbridge
1 day7 hrs
  -> Multumesc :-)

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
seamăn


Explanation:
peers - semeni; în contextul dat, persoanele infectate cu sau afectate de HIV/SIDA

Def.: a person who is of equal standing with another in a group

Cornelia Serban
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
membrii grupului


Explanation:
pacientii cu acelasi diagnostic-infectat /afectat de HIV/AIDS

Example sentence(s):
  • Cel mai important lucru este acela ca membrii grupului(in cazul nostru cei infectati sau afectati de HIV/AIDS)vor avea posibilitatea sa comunice pe aceste teme intr-un mediu prietenos.
oltean
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
persoane aflate intr-o situatie similara


Explanation:
persoanele aflate intr-o situatie similara (si anume cele infectate sau afectate de virusul HIV)

cf American Heritange Dictionary:
A person who has equal standing with another or others, as in rank, class, or age: children who are easily influenced by their peers.
V. http://dictionary.reference.com/browse/peer

Sensul 'membrii grupului' este unul restrans, contextul nu ofera informatie ca ar fi organizati in vreo forma.

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24