KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

salesperson

Romanian translation: agent de vânzări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:salesperson
Romanian translation:agent de vânzări
Entered by: Péter Tófalvi

12:37 Jul 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: salesperson
- salesman
- saleswoman

Nu-i vorba de vinzatori, ci de afeceristii de la firme, care plaseaza marfa.
Péter Tófalvi
Hungary
agent de vânzări
Explanation:
poate...

http://ro.wikipedia.org/wiki/Agent_de_vânzări
Selected response from:

Andreea Vertes
Romania
Grading comment
Mulţumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +16agent de vânzări
Andreea Vertes
5 +1reprezentantAnca Nitu
4 -3persoană care se ocupă de logistică/logişti
Sigina


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +16
agent de vânzări


Explanation:
poate...

http://ro.wikipedia.org/wiki/Agent_de_vânzări

Andreea Vertes
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Hagiu: for sure
2 mins

agree  Nina Iordache: Ba da, Andreea, ai dreptate: One whose main activity is selling a product, service, or investment. Salespersons in many industries (real estate, insurance, securities) must be licensed.(answers.com)
2 mins

agree  Sigina : mai degraba parca, n-am vazut :)
4 mins

agree  Cornelia Serban
8 mins

agree  Andrei Albu
9 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  Lina Samoila
1 hr

agree  Ilinca Florea
2 hrs

agree  Cristina Costin
2 hrs

agree  Anca Nitu: functie de context
4 hrs

agree  Naty2008
6 hrs

agree  DonaMC
6 hrs

agree  wordbridge
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs

agree  Oana Moisuc
1 day39 mins

agree  Cristina Butas
1 day1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
persoană care se ocupă de logistică/logişti


Explanation:
...Logişti, nu ştiu dacă există termenul chiar aşa. Dacă e vorba de plasarea mărfii s-ar putea sa fie vorba de logistică, nu spune textul nimic despre asta?


    Reference: http://ro.wikipedia.org/wiki/Logistic%C4%83
Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrei Albu: Vedeţi în DEX sensul al 2-lea al definiţiei termenului "logistică": Metodele şi mijloacele care se ocupă de organizarea funcţionării unui serviciu, a unei întreprinderi etc. /
7 mins
  -> Multumesc, o sa tin cont.

disagree  wordbridge: de acord cu andrei
7 hrs

disagree  RODICA CIOBANU: activitatea de logistica implica aprovizionare, nu vanzare
18 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reprezentant


Explanation:


Domaine(s) : - commerce


anglais
français

salesperson
représentant



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
sales representative
salesman

Note(s) :
See also: representative 1, travelling salesman.


This article is from the Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, copied under license.


Domaine(s) : - commerce


anglais
français

salesperson
représentant



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
sales representative
salesman

Note(s) :
See also: representative 1, travelling salesman.


This article is from the Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, copied under license.
GDT


cand nu e agent de vanzari e reprezentant
mai mult context data viitoare ( ambii plaseaza marfa :)



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea: *reprezentant de vanzari*
16 hrs