KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

development review/ performance review

Romanian translation: Evaluarea dezvoltării/performanţelor (angajatului)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:development review/ performance review
Romanian translation:Evaluarea dezvoltării/performanţelor (angajatului)
Entered by: Lina Samoila

10:48 Feb 16, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: development review/ performance review
Context:
Employee performance and development review
EMPLOYEE PERFORMANCE REVIEW = PLANNING AND DEVELOPMENT REVIEW
A development review is a systematic assessment of the interaction between the employee and the manager.

Cum ați traduce în aceste contexte ”review”, ținând cont de faptul că definiția termenului ”review” propusă în context conține deja termenul ”assessment”. Analiza? Revizuire? Apreciere?

Mulțumesc de sugestiile voastre
Lina Samoila
Evaluarea dezvoltării/performanţelor (angajatului)
Explanation:
Este vorba de un proces care are loc intre angajat si managerul sau, cu implicarea resurselor umane, prin care se urmareste dezvoltarea profesionala a angajatului si performanta acestuia la locul de munca pe baza unor indicatori cheie stabiliti de comun acord de manager si angajat.
Selected response from:

Costin Balta
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Evaluarea dezvoltării/performanţelor (angajatului)Costin Balta
5raport de revizuire a performantei/ evolutiei salariatului in postul datAnca Nitu
4trecere in revista
Oana Moisuc
3Fişă de evaluare a postului
Ada Jones


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trecere in revista


Explanation:
Sau "evaluare"

Oana Moisuc
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
Evaluarea dezvoltării/performanţelor (angajatului)


Explanation:
Este vorba de un proces care are loc intre angajat si managerul sau, cu implicarea resurselor umane, prin care se urmareste dezvoltarea profesionala a angajatului si performanta acestuia la locul de munca pe baza unor indicatori cheie stabiliti de comun acord de manager si angajat.

Costin Balta
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Costin, dar intentia mea era sa evit traducerea cuvantului "review" cu "evaluare" caci mai departe am explicatia a ceea ce insemna "development review": "A development review is a systematic assessment of the interaction between the employee and the manager." Si nu cred ca suna bine: "Evaluarea dezvoltarii reprezinta o evaluare sistematica a interactiunii dintre angajat si

Asker: manager"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria-Letitia Chiculita
2 mins

agree  Addriana
5 mins

agree  Cristina Monica Loşonţi
13 mins

neutral  Oana Moisuc: Deja propus...
49 mins

agree  Adde
1 hr

agree  Ciprian - Vasile Popescu
2 hrs

agree  ioana2183
2 hrs

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs

agree  Anca Nitu
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Fişă de evaluare a postului


Explanation:
ma gandesc la cev gen evaluare individuala si colectiva a postului

ma mai gandesc :)

sorry pentru lipsa diacriticelor

Ada Jones
Switzerland
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
raport de revizuire a performantei/ evolutiei salariatului in postul dat


Explanation:
evitam evaluarea :) care de altfel este corecta

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47