ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

Accession worker card

Romanian translation: card de acces pentru lucrători

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Accession worker card
Romanian translation:card de acces pentru lucrători

16:30 May 2, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-05-06 07:54:22 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Human Resources / drept de munca in Marea Britanie
English term or phrase: Accession worker card
www.ukba.homeoffice.gov.uk/workingintheuk
Diana Singureanu
United Kingdom
card de acces pentru lucrători
Explanation:

Munca în Regatul Unit
Un ghid elaborat de guvernul britanic pentru lucrătorii români
............................
Autorizaţii de muncă
Dacă nu sunteţi scutit de obligaţia obţinerii unei autorizaţii
de muncă, va trebui ca, înainte de a începe să lucraţi în
Regatul Unit, să obţineţi cardul de acces pentru lucrători
(Accession Worker Card)
. Dacă începeţi să lucraţi fără să
aveţi acest card, vă faceţi vinovat de comiterea unei
infracţiuni care poate atrage răspunderea penală.

pag.6:
Selected response from:

MCristy
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2card de acces pentru lucrătoriMCristy
4 +1permis de munca
Loredana Arama


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
accession worker card
permis de munca


Explanation:
cred ca asa s-ar traduce, cel putin asa reiese din alta pagina a aceluiasi site


    Reference: http://www.ukba.homeoffice.gov.uk/employers/european-workers...
Loredana Arama
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
Notes to answerer
Asker: permisul de munca este cu totul altceva. Angajatorul aplica pentru pemisul de munca iar angajatul pentru cardul de acces. Varianta mai elevata se referea la sugestia cu cardul mov....


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu: O variantă mai elevată nu cred că există.
40 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
accession worker card
card de acces pentru lucrători


Explanation:

Munca în Regatul Unit
Un ghid elaborat de guvernul britanic pentru lucrătorii români
............................
Autorizaţii de muncă
Dacă nu sunteţi scutit de obligaţia obţinerii unei autorizaţii
de muncă, va trebui ca, înainte de a începe să lucraţi în
Regatul Unit, să obţineţi cardul de acces pentru lucrători
(Accession Worker Card)
. Dacă începeţi să lucraţi fără să
aveţi acest card, vă faceţi vinovat de comiterea unei
infracţiuni care poate atrage răspunderea penală.

pag.6:


    Reference: http://ukinromania.fco.gov.uk/resources/ro/pdf/working-uk
MCristy
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
4 days