KudoZ home » English to Romanian » Idioms / Maxims / Sayings

gourds for the pots and kettles

Romanian translation: tigvă/tărtăcuţă pentru oale şi ceainice(ibrice)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gourds for the pots and kettles
Romanian translation:tigvă/tărtăcuţă pentru oale şi ceainice(ibrice)
Entered by: Oana Apetrei

08:32 Oct 29, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: gourds for the pots and kettles
They are gourd seeds. I’ll find a place to settle down someday, and when I do, I’ll have my gourds for the pots and kettles.
Oana Apetrei
Romania
tigvă/tărtăcuţă pentru oale şi ceainice(ibrice)
Explanation:
Se pare că este o secie de dovleac din care se confecţionează diverse obiecte
http://en.wikipedia.org/wiki/Gourd
www.evzvest.ro/article.php?artid=4599 - 57k -
ioansorin.blogspot.com/2007_09_01_archive.html
www.decostyle.ro/index.php?a=219&p=2 - 28k
www.1001case.ro/Maracas_din_tartecuta__p23827.html

--------------------------------------------------
Note added at 33 minute (2007-10-29 09:05:46 GMT)
--------------------------------------------------

Corectez specie de dovleac:) din care se confecţionează vase. În germană îi spune Flaschenkürbis, dacă te ajută.


www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb/news/arta_originala_peruan... - 20k -
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tigvă/tărtăcuţă pentru oale şi ceainice(ibrice)Anca Buzatu
3 +2tartacute pentru vase/oale/ghivece si ceainiceIrina-Maria Foray


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
tartacute pentru vase/oale/ghivece si ceainice


Explanation:

ceaiul 'mate' se bea din tartacuta

Irina-Maria Foray
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: ca în loc de pentru?
28 mins
  -> Multumesc frumos. Putem spune si "voi avea tartacutele din care imi voi face...."

agree  RODICA CIOBANU
1 day2 hrs
  -> Multumesc frumos

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tigvă/tărtăcuţă pentru oale şi ceainice(ibrice)


Explanation:
Se pare că este o secie de dovleac din care se confecţionează diverse obiecte
http://en.wikipedia.org/wiki/Gourd
www.evzvest.ro/article.php?artid=4599 - 57k -
ioansorin.blogspot.com/2007_09_01_archive.html
www.decostyle.ro/index.php?a=219&p=2 - 28k
www.1001case.ro/Maracas_din_tartecuta__p23827.html

--------------------------------------------------
Note added at 33 minute (2007-10-29 09:05:46 GMT)
--------------------------------------------------

Corectez specie de dovleac:) din care se confecţionează vase. În germană îi spune Flaschenkürbis, dacă te ajută.


www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb/news/arta_originala_peruan... - 20k -

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: tărtăcuţele mele îmi vor servi drept...
31 mins
  -> Mulţumesc.Trebuie modificat în funcţie de context.