KudoZ home » English to Romanian » Idioms / Maxims / Sayings

eat pig skin

Romanian translation: să muşte mănuşile / să afle gustul mănuşilor adversarului (aici)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:eat pig skin
Romanian translation:să muşte mănuşile / să afle gustul mănuşilor adversarului (aici)
Entered by: lucca

18:31 Oct 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / sport, boxing
English term or phrase: eat pig skin
Sbd. is getting a lot of punches and..."has to eat pigskin".
Adriana Crihan
Romania
să muşte mănuşile / să afle gustul mănuşilor adversarului
Explanation:
"Să muşte mănuşile" nu e, însă, destul de realist, că dacă e boxer are dentieră şi nu prea poate..
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3să muşte mănuşile / să afle gustul mănuşilor adversaruluilucca
3 +4să pupe monturile adversarului
Cristian Brinza


Discussion entries: 7





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
să pupe monturile adversarului


Explanation:
mănuşile de box sunt din piele de porcus (cred), prin urmarea nenea o ia în freză big time

--------------------------------------------------
Note added at 15 minute (2007-10-30 18:46:44 GMT)
--------------------------------------------------

Te cred. M-a cam luat valul citind comentariile la "Porn sucks!" şi am păstrat linia. Revin.

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: :)) o cam ia ! Da' îmi trebuie ceva ceva mai neutru...

Asker: Cum am scris şi în nota generala, mulţumesc ţie şi celorlaţi. Foarte tentantă soluţia ta ... Ar trebui să se poată impărţi punctele....


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: dar asta cu "le ia in freza" - asa pur si simplu, nu merge?
13 mins

agree  Anca Nitu: mie imi place :) si nu e deplasat , daca e si "eat pig skin" e deplasat :):)
26 mins

agree  Valentin Cirdei: Asta dacă nu-i cumva vorba de pielea lui Holyfield :)
59 mins

agree  Cristiana Coblis
59 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
să muşte mănuşile / să afle gustul mănuşilor adversarului


Explanation:
"Să muşte mănuşile" nu e, însă, destul de realist, că dacă e boxer are dentieră şi nu prea poate..

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Maria Diaconu: da
29 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Antonia Toth: ingenios
53 mins
  -> Mulţumesc! Sunt mare amator (TV) de box.