KudoZ home » English to Romanian » Insurance

constructive total loss

Romanian translation: pierdere totală prezumată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:constructive total loss
Romanian translation:pierdere totală prezumată
Entered by: Mihaela Roman

13:59 Feb 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: constructive total loss
constructive total loss:
Damage to property which is so great that the cost of recovering and repairing the property would exceed the insured value.
Mihaela Roman
Romania
pierdere totală prezumată
Explanation:
Lexicon ec. en-ro, Ed. Economică

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-02-21 14:39:42 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă ajută, traducerea în franceză, conform Eurodicautom:

EN
constructive total loss

FR
perte censée totale
perte réputée totale
perte totale virtuelle

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2006-02-21 14:48:25 GMT)
--------------------------------------------------

O sursă pentru care nu bag totuşi mâna în foc:

"***Pierderea totala prezumata (prin interpretare)*** atunci cand nava exista si poate fi reparata sau salvata dar ea este atat de grav avariata incat operatiile de salvare si reparare,daca s-ar efectua,ar reclama chelt extrem de mari care ar depasi valoarea asigurata a navei."
http://jayc21.go.ro/Asigurari/npfactdcciiac.htm
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Super! Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pierdere totală prezumatăxxxMihai Badea
3dauna totala constructive
Emina Popovici


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dauna totala constructive


Explanation:
http://www.tbabroker.ro/dictionar/d.htm




    Reference: http://www.tbabroker.ro/dictionar/d.htm
Emina Popovici
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pierdere totală prezumată


Explanation:
Lexicon ec. en-ro, Ed. Economică

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-02-21 14:39:42 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă ajută, traducerea în franceză, conform Eurodicautom:

EN
constructive total loss

FR
perte censée totale
perte réputée totale
perte totale virtuelle

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2006-02-21 14:48:25 GMT)
--------------------------------------------------

O sursă pentru care nu bag totuşi mâna în foc:

"***Pierderea totala prezumata (prin interpretare)*** atunci cand nava exista si poate fi reparata sau salvata dar ea este atat de grav avariata incat operatiile de salvare si reparare,daca s-ar efectua,ar reclama chelt extrem de mari care ar depasi valoarea asigurata a navei."
http://jayc21.go.ro/Asigurari/npfactdcciiac.htm

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 100
Grading comment
Super! Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Ar putea fi şi "pierdere totala prin interpretare". Din păcate, referinţe în RO nu prea sunt. http://www.law-moldova.com/laws/rom/codex_torgovogo_moreplav...
6 hrs
  -> Mulţumesc, Lucia!