KudoZ home » English to Romanian » Insurance

chassis pool

Romanian translation: utilizarea în comun a vehiculului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chassis pool
Romanian translation:utilizarea în comun a vehiculului
Entered by: Mihaela Roman

18:29 Feb 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: chassis pool
Liabilities arising out of an accident involving a chassis or trailer:
You are insured for your contractual liability pertaining to chassis pooling.
You are not insured under this clause for liabilities related to your equipment leased to someone else other than:
- while interchanged to a motor carrier or used in a chassis pool in which you participate.
Mihaela Roman
Romania
utilizarea în comun a vehiculului
Explanation:
De ex., car pool: (în SUA) câţiva navetişti folosesc maşina unuia dintre ei (sau a fiecăruia dintre ei, pe rând) pentru a merge la slujbă.
În întrebare se pare că se aplică şi la transportul de mărfuri.


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-02-21 18:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Chassis- vehicul tractor, partea tractor a unui vehicul mare (TIR), aşa numita "şa".
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4utilizarea în comun a vehicululuilucca
4capitalul/fondul rezervat şasiului
Robert Roata
3parc comun de remorci
Bogdan Burghelea


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parc comun de remorci


Explanation:
cred că e vorba de un parc auto, de fapt, un parc de remorci, folosite în comun

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capitalul/fondul rezervat şasiului


Explanation:
o sugestie

Robert Roata
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
utilizarea în comun a vehiculului


Explanation:
De ex., car pool: (în SUA) câţiva navetişti folosesc maşina unuia dintre ei (sau a fiecăruia dintre ei, pe rând) pentru a merge la slujbă.
În întrebare se pare că se aplică şi la transportul de mărfuri.


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-02-21 18:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Chassis- vehicul tractor, partea tractor a unui vehicul mare (TIR), aşa numita "şa".

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
10 mins
  -> Mulţumesc

agree  Lucica Abil
21 mins
  -> Mulţumesc

agree  iulian dobreanu: chassis-remorca cu o singura osie/trailer-..cu mai multe osii/ motor carrier- tractorul (cu sha). In text acelasi chassis sau trailer este folosit de un alt tractor decat cel asigurat, sau este folosit in comun de mai mlt tractoare- vehicule. lucian's rgt
1 hr
  -> Tnx ;-)

agree  Cristina Chaplin
5 days
  -> Mulţumesc