KudoZ home » English to Romanian » Investment / Securities

hedge-fund managers

Romanian translation: administratori de fonduri de acoperire


23:00 Nov 10, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: hedge-fund managers
To qualify for Institutional Investor's Alpha magazine rankings of the top 25 hedge-fund managers in 2005,you had to earn $130m.
nadasurf
Romanian translation:administratori de fonduri de acoperire
Explanation:
Nu cred că există o traducere consacrată pentru "hedge-fund". Mai există "fonduri speculative" sau "fonduri de investiţii cu risc ridicat".

Finante/Banci
... în ultima parte a zilei, ordinele venind cu precădere de la jucători străini puternici, în special ***fonduri de acoperire a riscului*** (hedge funds). ...
www.azi.ro/arhive/2007/06/30-01/finan.htm - 23k - În Cache - Pagini similare

Noul Adevarul
Unul dintre cei mai mari ***administratori de fonduri speculative*** din Europa, GLG Partners, a anunţat că în curând se va lista la Bursa de la New York (NYSE). ...
www.adevarul.ro/index.php?section=articole&screen=index&rss... - 18k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7administratori de fonduri de acoperirexxxMihai Badea
2 +3manager de fonduri de hedgingAnca Buzatu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
administratori de fonduri de acoperire


Explanation:
Nu cred că există o traducere consacrată pentru "hedge-fund". Mai există "fonduri speculative" sau "fonduri de investiţii cu risc ridicat".

Finante/Banci
... în ultima parte a zilei, ordinele venind cu precădere de la jucători străini puternici, în special ***fonduri de acoperire a riscului*** (hedge funds). ...
www.azi.ro/arhive/2007/06/30-01/finan.htm - 23k - În Cache - Pagini similare

Noul Adevarul
Unul dintre cei mai mari ***administratori de fonduri speculative*** din Europa, GLG Partners, a anunţat că în curând se va lista la Bursa de la New York (NYSE). ...
www.adevarul.ro/index.php?section=articole&screen=index&rss... - 18k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
:)
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
7 hrs

agree  Cristiana Coblis
9 hrs

agree  Veronica Manole
9 hrs

agree  clauswe
11 hrs

agree  xxxmistahara
12 hrs

agree  Cristina Butas
13 hrs

agree  Bogdan Burghelea
17 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
manager de fonduri de hedging


Explanation:
Nu este prea folosit, dar poate fi o variantă..
Un exemplu:www.azi.ro/arhive/2007/10/13-14/finan.htm - 22k -

--------------------------------------------------
Note added at 26 minute (2007-11-10 23:26:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.azi.ro/arhive/2007/10/13-14/finan.htm


--------------------------------------------------
Note added at 57 minute (2007-11-10 23:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.profituri.ro/financiar-F.htm

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandru Molla
20 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Cristiana Coblis
9 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Veronica Manole
9 hrs
  -> Mulţumesc.

neutral  Bogdan Burghelea: Nu e greşit, dar poate ar fi bine să nu promovăm barbarismele.
17 hrs