KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

hashing algorithm

Romanian translation: algoritm de dispersie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hashing algorithm
Romanian translation:algoritm de dispersie
Entered by: cameliaim

16:12 Jun 20, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / other
English term or phrase: hashing algorithm
The expected life-time of the signature used to sign the time-stamp token (depends on the hashing algorithm being used, the signature algorithm being used and the private key length).
ZAMOLXIS
algoritm de dispersie
Explanation:
Conform Everest si Google (http://www.google.ro/search?hl=ro&q="algoritm de dispersie"&...
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1algoritm de dispersiecameliaim
4algoritm de hashingxxxMihai Badea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
algoritm de dispersie


Explanation:
Conform Everest si Google (http://www.google.ro/search?hl=ro&q="algoritm de dispersie"&...


cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu: da, in acord cu "tabela de dispersie"
6 hrs
  -> Multumesc, Dan, o zi placuta.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
algoritm de hashing


Explanation:

Din câte am putut observa, termenul „hashing” tinde să fie împrumutat direct în limba română. Se pare că a fost adoptat ca atare inclusiv de Microsoft. Termenul apare pe site-ul lor: http://download.microsoft.com/download/0/5/0/0507a7c2-1ec0-4...

„MICROSOFT RSA/SCHANNEL Suportă ***hashing***, semnarea datelor şi verificarea semnăturii. Identificatorul de algoritm CALG_SSL3_SHAMD5 este folosit pentru autentificarea clienţilor în SSL 3.0 ºi TLS 1.0”

Dacă preferi totuşi o traducere, poţi alege „algoritmul de dispersie” al Cameliei sau „algoritmul de fragmentare” propus pe site-ul: http://www.bogdan.lami.ro/programare/cc /tutoriale/cap6.htm...

„Functia de fragmentare ("hashing"), care este utilizata de ambele rutine "lookup" si "install", aduna valorile carcterelor din sirul nume si formeaza restul modulo dimensiunea tabloului. (Aceasta nu este cel mai bun algoritm posibil, dar are meritul simplitatii. ) ”



xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 167
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?