KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

traceable

Romanian translation: trebuie sa poata fi urmarite


11:43 Jun 21, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / other
English term or phrase: traceable
The time values the TSU uses in the time-stamp token shall be traceable
ZAMOLXIS
Romanian translation:trebuie sa poata fi urmarite
Explanation:
cred ca la asta se refera
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3depistabile
Bogdan Honciuc
4 +2detectabile, trasabilecameliaim
3 +3trebuie sa poata fi urmarite
Elvira Stoianov
4caruia i se poate da de urma/care poate fi urmarit
Mihaela Brooks
4vor putea fi urmarite
Andrei Sommer
3 +1identificabile
elenus


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
identificabile


Explanation:
.

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
trebuie sa poata fi urmarite


Explanation:
cred ca la asta se refera

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Sommer
1 min

agree  lucca: "trasabile"? specialiştii vor şti despre ce e vorba şi nu e chiar un barbarism.
1 hr
  -> nu pot sa spun sigur daca specialistii il folosesc, dar pe mine cuvantul ma duce cu gandul la a trasa (de ex. o linie)

agree  Cristian Nicolaescu
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vor putea fi urmarite


Explanation:
vor putea fi urmarite

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-06-21 11:53:56 GMT)
--------------------------------------------------

de acord cu Elvira

Andrei Sommer
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
depistabile


Explanation:
termenul folosit in IT este "depistabil"

Computer Games Forum - Bots ... sa il baneze ca foloseste d2hackit si e depistabil ...
depistabil.cautari.ro/ - 5k - În Cache - Pagini similare

Bots - Computer Games Forum
... ma sunt sanse sa il baneze ca foloseste d2hackit si e depistabil da am setat ... This
site is copyright ©1998 - 2004, Computer Games SRL #gamesromania pe Undernet ...
www.computergames.ro/forum/ showthread.php?t=74367&goto=nextnewest - 98k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare



Bogdan Honciuc
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Matei
18 mins
  -> Multumesc!

agree  Cristina Butas
27 mins
  -> Multumesc!

agree  Andrei Albu: De acord cu traducerea, dar nu si cu sursa. Cine foloseste verbul a "bana"... sa avem pardon ;-)
2 hrs
  -> Multumesc! Ai si tu dreptate dar n-am avut timp sa stau sa caut surse mai credibile...

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
caruia i se poate da de urma/care poate fi urmarit


Explanation:
dictionar englez-roman, leon levitchi, 1990

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
detectabile, trasabile


Explanation:
In functie de context; alte posibilitati date de Everest.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 22 mins (2005-06-21 17:05:32 GMT)
--------------------------------------------------

Trasabil in ideea ca poate aceste date trebuie sa poata fi folosite la trasarea unui grafic. Daca-i dati cu Google, apare (Inst Meteorologie, intre altii).

cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: "trasabil" este termenul consacrat si in limbaj ISO-900x
53 mins
  -> Multumesc, Bogdan.

agree  Sinziana Paltineanu
20 hrs
  -> Multumesc, Dragaica.