KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

handheld palm pod

Romanian translation: platformă / dispozitiv de comandă de mână


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:handheld palm pod
Romanian translation:platformă / dispozitiv de comandă de mână
Entered by: lucca

07:05 Oct 22, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: handheld palm pod
Este vorba despre o maşina-IT care nu are volan iar"It has what they call a handheld palm pod, which links into your personal computer".

Cum îi spune la drăcia asta:)?
Mulţumesc.
Anca Buzatu
Austria
platformă / dispozitiv de comandă de mână
Explanation:
Dacă e un automobil (dintr-un joc pe calculator?) care are aşa ceva în loc de volan, atunci aşa aş traduce.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-22 10:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

Sau ţinut în mână.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1agenda electronică handheld-ul PalmBeata Baika
3platformă / dispozitiv de comandă de mânălucca
3asistent electronic
Bogdan Burghelea


Discussion entries: 3





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
agenda electronică handheld-ul Palm


Explanation:
http://www.palm.iris.ro/handheld/index.html

Example sentence(s):
  • Palm aduce placerea în activitatea de organizare cu handheld-ul Palm ® Z 22: un organizer personal incredibil de usor de utilizat.
Beata Baika
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Burghelea: Nu e Palm-ul (care e o marcă înregistrată), ci un aparat generic, care, într-adevăr, seamănă.
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
asistent electronic


Explanation:
Ştiu că nu e grozavă traducerea, dar aşa s-a încetăţenit la noi denumirea acestor aparate "palmare". În plus, e cam pleonastică: şi "handheld" şi "palm pod" descriu cam acelaşi tip de aparat.


Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
platformă / dispozitiv de comandă de mână


Explanation:
Dacă e un automobil (dintr-un joc pe calculator?) care are aşa ceva în loc de volan, atunci aşa aş traduce.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-22 10:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

Sau ţinut în mână.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Mulţumesc!