KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

security rights

Romanian translation: drepturi de acces


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:security rights
Romanian translation:drepturi de acces
Entered by: Eugen Cojocaru

14:57 Oct 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: security rights
e.g.: The user can access these functionalities depending on the security rights set by the system administrator.

Eugen Cojocaru
Romania
drepturi de acces
Explanation:
...exista trei tipuri de drepturi de acces: citire (Read), scriere (Write), executie (eXecute).
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
multumesc :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4drepturi de acces/privilegiixxxMihai Badea
5 +2drepturi de acces
Áron Török


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
drepturi de acces


Explanation:
...exista trei tipuri de drepturi de acces: citire (Read), scriere (Write), executie (eXecute).


    Reference: http://www.pcworld.ro/?page=node&id=2027
Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth
13 mins

agree  Anca Nitu
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
drepturi de acces/privilegii


Explanation:
"

Protejați-vă informațiile
Utilizați noul model de securitate pentru a crea corespondențe între anumite ***privilegii de securitate*** și anumite roluri sau indivizi. Aceasta va permite utilizatorilor dvs să acceseze informațiile de care au nevoie în munca lor de zi cu zi, dar în același timp îi va împiedica să aibă acces la informații pe care fie nu au nevoie, fie nu trebuie să le vadă. Copiile de rezervă create automat și instrumentele de monitorizare și optimizare vă dau siguranța că sistemul dvs funcționează la performanța maximă, dar în același timp vă și alertează atunci când acest lucru nu se întâmplă."
www.microsoft.com/romania/dynamics/sql2005_integration.mspx

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 167
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luminita Fundatureanu
7 mins

agree  Alexandru Molla: microsoft.com vorbeste despre "security rights" si "access rights". As merge si eu tot pe "drepturi de securitate".
23 mins
  -> Cred că varianta cu "de securitate" ar fi într-adevăr cea mai sigură. La o scurtă cercetare, se pare că "security rights" se referă la posibilitatea de a executa anumite acţiuni (de ex. instalare programe), şi nu la dreptul de acces.

agree  Anca Nitu
1 hr

agree  Cristiana Coblis
2 hrs