KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

master volume

Romanian translation: volum principal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:master volume
Romanian translation:volum principal
Entered by: Diana Elena

11:26 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / sistem audio
English term or phrase: master volume
in manualul utilizatorului unui sistem audio
multumesc
Diana Elena
Romania
volum principal
Explanation:
Ajutor Windows Vista: Depanarea problemelor legate de sunetSub Volum principal, mutați cursorul în sus sau în jos pentru a crește sau reduce volumul. NotăUnele PC-uri mobile dispun de un control extern pentru volum ...
windowshelp.microsoft.com/Windows/ro-RO/help/1e87a3e8-c0e8-49af-980f-9eb6686f42d21048.mspx - 105k - În Cache - Pagini similare


Vand urgent pianina DELSON NP10... master volume (volum principal) Controale midi Midi in/ Midi out Prize auxiliare Midi in/outpedala sustain, MIC(microfon), Phone(casca), ...
www.roportal.ro/anunturi/anunt/Vand_urgent_pianina_DELSON_N... - 21k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Ms mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1volum principal
Andrei Albu
4volum generalEcaterina Rusnac


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
volum general


Explanation:
Spre deosebire de volumul pt. fiecare boxă în parte, volumul general reglează nivelul sonor al tuturor boxelor. Toate sistemele audio au aşa ceva

Ecaterina Rusnac
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc mult


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
volum principal


Explanation:
Ajutor Windows Vista: Depanarea problemelor legate de sunetSub Volum principal, mutați cursorul în sus sau în jos pentru a crește sau reduce volumul. NotăUnele PC-uri mobile dispun de un control extern pentru volum ...
windowshelp.microsoft.com/Windows/ro-RO/help/1e87a3e8-c0e8-49af-980f-9eb6686f42d21048.mspx - 105k - În Cache - Pagini similare


Vand urgent pianina DELSON NP10... master volume (volum principal) Controale midi Midi in/ Midi out Prize auxiliare Midi in/outpedala sustain, MIC(microfon), Phone(casca), ...
www.roportal.ro/anunturi/anunt/Vand_urgent_pianina_DELSON_N... - 21k - În Cache - Pagini similare


Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 66
Grading comment
Ms mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
19 hrs
  -> Mulţumesc