KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

surround volume

Romanian translation: volum surround


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:surround volume
Romanian translation:volum surround
Entered by: Diana Elena

11:32 Jan 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / sistem home theater
English term or phrase: surround volume
in manualul utilizatorului unui sistem home theater
Diana Elena
Romania
volum surround
Explanation:
eu stiu ca "surround" nu se traduce de obicei, ar insemna de fapt sunet care inconjoara camera, dar se lasa netradus in specificatiile acestor sisteme de sunet
http://www.cel.ro/boxe/boxe-calculator-kinetix-5.1-kteaspa20...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-01-17 12:15:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Florin U, am glumit
Selected response from:

Mihaela Bordea
Romania
Grading comment
ms mult pt exactitate si promptitudine.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5volum surround
Mihaela Bordea
4 +1volum sunet de fundalCristina Chaplin
3volum sunet spatialEmilian Carstian


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
volum sunet de fundal


Explanation:
Asta daca vrei musai echivalentul romanesc.

Soft educational pentru copii - Intrebari frecventeVolumul sunetului de fundal este reglabil. Pentru a scadea volumul apasati butonul albastru de sub difuzor. Repetati pana obtineti un nivelul dorit. ...
www.soft4kids.ro/faq.htm - 11k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-01-17 11:47:41 GMT)
--------------------------------------------------

PC World Romania - Technology advice you can trustVeti putea chiar genera tonuri specifice sau sunete de fundal la comanda. ... Va permite sa creati rapid volume speciale, criptate, in care sa plasati ...
www.pcworld.ro/?page=node&id=11093 - 60k


Cristina Chaplin
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: ms mult


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia Sabau
1 min
  -> multumesc

neutral  Florin Ular: sunetul de fundal nu este acelaşi lucru cu sunetul surround (care se referă la emiterea sunetului pe mai multe canale, în general din 4 direcţii ceea dă impresia de „spaţialitate”) sunet de fundal este background sound
6 mins

neutral  Andrei Albu: de acord cu Florin, e vorba de volumul pentru sunetul (pseudo)cuadrofonic
8 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
volum surround


Explanation:
eu stiu ca "surround" nu se traduce de obicei, ar insemna de fapt sunet care inconjoara camera, dar se lasa netradus in specificatiile acestor sisteme de sunet
http://www.cel.ro/boxe/boxe-calculator-kinetix-5.1-kteaspa20...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-01-17 12:15:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Florin U, am glumit

Mihaela Bordea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
ms mult pt exactitate si promptitudine.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene S.
0 min
  -> multumesc

agree  Andrei Albu
2 mins
  -> multumesc

agree  Florin Ular: „Volum sunet surround” ca să fie mai complet. Dar înconjoară ascultătorul, nu camera :) Surround = efectul de spaţialitate pe care îl simte ascultătorul, indiferent câţi sunt, nu este o calitate a sunetului propriu-zisă.
11 mins
  -> Multumesc. Si daca sunt mai multi ascultatori?

agree  Iosif JUHASZ
18 hrs

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
volum sunet spatial


Explanation:
...

Emilian Carstian
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4