KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

timestamping services

Romanian translation: servicii de pontare (electronica)


19:40 Jul 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: timestamping services
electronic identity certification and timestamping services
Carmen Iulia Ciumarnean
Romanian translation:servicii de pontare (electronica)
Explanation:
Un fel de pontare electronica a unor evenimente
Selected response from:

Cristina Rogobete
Romania
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4servicii de marcare temporala
Ilinca Florea
4 +1servicii de pontare (electronica)
Cristina Rogobete


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
servicii de pontare (electronica)


Explanation:
Un fel de pontare electronica a unor evenimente


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Timestamping
Cristina Rogobete
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
23 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
servicii de marcare temporala


Explanation:
Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei - Proiecte ...
- [ Translate this page ]
(1) Autoritatea şi furnizorii de servicii de marcare temporală au obligaţia să .... Pentru furnizarea serviciilor de marcare temporală se va depune : ...
www.mcti.ro/index.php?id=16&lege=174

Strategii şi politici / Marcarea temporală COMUNIC@ŢII MOBILE ...
- [ Translate this page ]
Corpul de proiecte normative privind implementarea serviciilor de marcare temporală cuprinde: Proiectul de ordin privind desemnarea furnizorului unic de ...
www.comunic.ro/article.php?id=2432

Ilinca Florea
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dianalang1: perfect. Sunt servicii care permit inregistrarea tuturor actiunilor/ manevrelor IT in ordinea in care au avut loc. Eu tocmai ma gandeam la "servicii de datare", dar termenul tau e mult mai precis.
4 mins
  -> multumesc mult

agree  Iosif JUHASZ: http://www.pwc.com/ro/eng/ins-sol/survey-rep/legalrep/ro/200...
4 mins
  -> multumesc mult

agree  Péter Tófalvi
14 mins
  -> multumesc

agree  Tradeuro Language Services
15 hrs
  -> multumesc

neutral  Anca Nitu: si asa daca e vorba de documente
23 hrs