KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

'trivial bug'

Romanian translation: eroare neintentionata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trivial bug
Romanian translation:eroare neintentionata
Entered by: Cristiana Coblis

21:24 Oct 28, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: 'trivial bug'
Not a 'trivial bug' since the cookie does not contain the user's password...

TIA
Cristiana Coblis
Romania
eroare neintentionata
Explanation:
fiind vorba de cookie si passes cred ca asta e varianta
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5eroare neintentionataTudor Soiman
5eroare neintentionataTudor Soiman
5eroare banala
Péter Tófalvi
3eroare, problema, defectiune neimportanta
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eroare, problema, defectiune neimportanta


Explanation:
nesemnificativa
care nu este demna de luare in considerare
poti sa- i spui chiar si bug (dar cu legea lui Pruteanu....)

vezi explicatiile din germana

- Trivial -
Bug ist nicht beachtenswert


    Reference: http://projekte.rappi.de/mantis/login_page.php
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
eroare banala


Explanation:
sau daca e vorba de hard: defectiune ...

Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 41

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
eroare neintentionata


Explanation:
fiind vorba de cookie si passes cred ca asta e varianta

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
eroare neintentionata


Explanation:
fiind vorba de cookie si passes cred ca asta e varianta

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!