KudoZ home » English to Romanian » Journalism

Our "Leaders" -- Whose Sick Joke?

Romanian translation: "Liderii"/"Conducătorii" noştri -- A cui gluma proastă?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Our "Leaders" -- Whose Sick Joke?
Romanian translation:"Liderii"/"Conducătorii" noştri -- A cui gluma proastă?
Entered by: Marina Enachi

14:17 Jan 16, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Journalism / Our "Leaders" -- Whose Sick Joke?
English term or phrase: Our "Leaders" -- Whose Sick Joke?
Este un titlu de articol http://savethemales.ca/
Părerile voastre?
Marina Enachi
"Liderii"/"Conducătorii" noştri -- A cui gluma proastă?
Explanation:
De fapt intreaba ca a cui gluma proasta sunt acesti lideri/conducatori ai nostri
Selected response from:

Irina Adams
United States
Grading comment
Cred că toate sună bine, dar am ales răspunsul cel mai apropiat de original şi cel mai rapid. Mulţumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5"Conducătorii" noştri - cine ne joacă feste?
Cristiana Coblis
5 +3"Liderii"/"Conducătorii" noştri -- A cui gluma proastă?
Irina Adams
3 +1"Conducătorii" noştri – ce glumă proastă!Veronica Manole
3"Liderii" nostri - ce banc idiot!
nadiab


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
our "leaders" -- whose sick joke?
"Liderii"/"Conducătorii" noştri -- A cui gluma proastă?


Explanation:
De fapt intreaba ca a cui gluma proasta sunt acesti lideri/conducatori ai nostri

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Cred că toate sună bine, dar am ales răspunsul cel mai apropiat de original şi cel mai rapid. Mulţumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ede Lungu
2 mins
  -> multumesc

agree  ayast: da da
41 mins
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
22 hrs
  -> multumesc

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
our "leaders" -- whose sick joke?
"Conducătorii" noştri – ce glumă proastă!


Explanation:
o sugestie

Veronica Manole
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irina Adams: ar merge daca ai fi in alt context, pentru ca daca citesti articolul, trebuie sa fie format ca o intrebare si ei incearca sa raspunda a cui este vina pentru aceasta gluma proasta
1 min

agree  Anca Nitu: suna bine
2 hrs
  ->  Mulţumesc

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
our "leaders" -- whose sick joke?
"Conducătorii" noştri - cine ne joacă feste?


Explanation:
O idee.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ede Lungu: :) si asa
22 mins
  -> Mulţumesc, Ede.

agree  Georgiana Vasilescu
26 mins
  -> Mulţumesc, Georgiana.

agree  xxxmistahara
26 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Cristina Butas
56 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu: si asa
2 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
our "leaders" -- whose sick joke?
"Liderii" nostri - ce banc idiot!


Explanation:
Traducerea se indeparteaza oarecum de original, dar dupa parerea mea e mai aproape de intonatia fireasca a limbii romane.

nadiab
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian