KudoZ home » English to Romanian » Journalism

a man's bottom line

Romanian translation: a afla ce-i de capul lui/care-i treaba cu el


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a man's bottom line
Romanian translation:a afla ce-i de capul lui/care-i treaba cu el
Entered by: Cristiana Coblis

22:11 Jun 24, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Journalism
English term or phrase: a man's bottom line
To find out someone's bottom line

Este vorba de un dialog intre doua femei care vorbesc despre un barbat.

Context:
"- I really like him.
- Then find out his bottom line.
If Harry said he could only be serious
about me if I were Jewish,
I doubt I'd be in my situation."

TIA pentru sugestii de formulari.
Cristiana Coblis
Romania
a afla ce-i de capul lui/care-i treaba cu el
Explanation:
dictionarele spun ca expresia e informala, chiar de slang.
Selected response from:

Dan Butuza
Romania
Grading comment
Toate rasunsurile erau corecte, acesta se apropie cel mai mult de sensul din context. Multumesc mult pentru sugestii.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3a afla ce-i de capul lui/care-i treaba cu el
Dan Butuza
4afla ce crede el cu adevarat
Rodica Stefan
3limitele unui barbat
Cristina Anghel
2punctul/ chestia cel/cea mai important/a
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
punctul/ chestia cel/cea mai important/a


Explanation:
punctul hotarator
punctul decisiv
Nu prea-mi vine acum ceva mai bun in minte. Revin cu seugestii...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-06-24 22:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Definition: Bottom Line
Bottom Line
Noun
1. The last line in an audit; the line that shows profit or loss.

2. The decisive point.




Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
a afla ce-i de capul lui/care-i treaba cu el


Explanation:
dictionarele spun ca expresia e informala, chiar de slang.

Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Toate rasunsurile erau corecte, acesta se apropie cel mai mult de sensul din context. Multumesc mult pentru sugestii.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
2 hrs
  -> Multumesc, Cristina!

agree  Oana Popescu
8 hrs
  -> Multumesc, Oana!

agree  Iulia Manescu
1 day2 hrs
  -> Multumesc, Iulia!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
afla ce crede el cu adevarat


Explanation:
Nu este o traducere exacta a frazei, dar cred ca ar merge in acest context.

Rodica Stefan
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
limitele unui barbat


Explanation:
asa as formula eu

Cristina Anghel
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian