KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

draw upon

Romanian translation: a executa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:draw upon
Romanian translation:a executa
Entered by: Cristian Nicolaescu

13:34 Jul 18, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: draw upon
The Bid Guaranty shall be drawn upon only if the winning Bidder fails to execute the Contact, within the time set forth in item X below.

garantia va fi retinuta, incasata ?
Cristian Nicolaescu
a executa
Explanation:
[PDF] Ethan Frome
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Garanţia va fi ***executată*** fără nici o notificare prealabilă a OTF în limita
prejudiciului creat,. în cazul în care acesta nu-şi respectă obligaţiile ...
www.cfr.ro/CFR_new/Rom/Anexa2.pdf - Pagini similare
Mediauno.ro
... Garantia va fi ***executata*** imediat, in cazul in care ofertantul, pe parcursul
negocierilor, revoca sau anuleaza oferta dupa ce aceasta a fost deschisa, in cazul ...
www.mediauno.ro/rci/search.php?art=120 - 39k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare
Consultatii juridice on-line
... are dreptul sc introducc actiune nn numele societctii, nn scopul recupercrii
prejudiciului respectiv." In cazul in care garantia va fi ***executata***, iar valoarea ...
www.kmarket.ro/juridic3.html - 50k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7a executaxxxMihai Badea
5va fi utilizata
*TRANSCRIPT


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
va fi utilizata


Explanation:
"to use part of a supply of something"

Ex: I have some money saved which I can draw on in an emergency.
Sursa: Cambridge International Dictionary of Phrasal Verbs


*TRANSCRIPT
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
a executa


Explanation:
[PDF] Ethan Frome
Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Garanţia va fi ***executată*** fără nici o notificare prealabilă a OTF în limita
prejudiciului creat,. în cazul în care acesta nu-şi respectă obligaţiile ...
www.cfr.ro/CFR_new/Rom/Anexa2.pdf - Pagini similare
Mediauno.ro
... Garantia va fi ***executata*** imediat, in cazul in care ofertantul, pe parcursul
negocierilor, revoca sau anuleaza oferta dupa ce aceasta a fost deschisa, in cazul ...
www.mediauno.ro/rci/search.php?art=120 - 39k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare
Consultatii juridice on-line
... are dreptul sc introducc actiune nn numele societctii, nn scopul recupercrii
prejudiciului respectiv." In cazul in care garantia va fi ***executata***, iar valoarea ...
www.kmarket.ro/juridic3.html - 50k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare



xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 202
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ANCA NEGESCU
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
23 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Andreea Vintila
42 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Andrei Albu
48 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Marcella Magda
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Filip Marian Andrei
7 hrs
  -> Mulţumesc!