KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

known parties concerned

Romanian translation: alte părţi cunoscute ca având interes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:known parties concerned
Romanian translation:alte părţi cunoscute ca având interes
Entered by: Bianca Fogarasi

15:51 Oct 24, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / ghid antidumping
English term or phrase: known parties concerned
General information:
1. Identification of the complainant, of the allegedly dumped product, of the countries of origin, and of other known parties concerned.

Traducerea în FR: „... et d'autres parties notoirement concernées”:
În IT: „... e delle altre parti notoriamente interessate”.

Am găsit o singură variantă de traducere în limba română în baza noastră de date; „părţi interesate în mod notoriu” dar îmi sună ciudat.. iar Google nu-mi dă nimic în acest sens.

Mulţumesc de ajutor!
Bianca Fogarasi
alte părţi cunoscute interesate
Explanation:
Aşa înţeleg eu sintagma aceasta.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-10-24 18:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

alte părţi cunoscute ca avînd interes
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3alte părţi cunoscute interesate
Bogdan Burghelea
4 +3alte părţi interesate cunoscute
Elvira Tatucu
3 -1alte parti cunoscute angajate
Could-you


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
alte parti cunoscute angajate


Explanation:
Nu sunt sigura, dar cred ca sensul este aproape

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Burghelea: nu acesta este sensul
59 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
alte părţi interesate cunoscute


Explanation:
"Identificarea reclamantului, a produsului refuzat în litigiu, a ţărilor de origine şi a altor părţi interesate cunoscute."

Se poate şi "terţe părţi interesate cunoscute"

Elvira Tatucu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan
23 mins
  -> Multumesc Elena!

agree  Emina Popovici
51 mins
  -> Multumesc Emina!

agree  C. Roman
3 hrs
  -> Multumesc Consuela!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
alte părţi cunoscute interesate


Explanation:
Aşa înţeleg eu sintagma aceasta.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-10-24 18:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

alte părţi cunoscute ca avînd interes

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 94
Grading comment
Mulţumesc mult tuturor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Perfect: alte părţi cunoscute ca având interes
5 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
23 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Marcella Magda
1 day23 hrs
  -> mulţumesc!