KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

statement of fulfillment

Romanian translation: declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)/declaraţie de accept


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:statement of fulfillment
Romanian translation:declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)/declaraţie de accept
Entered by: Anca Buzatu

15:26 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: statement of fulfillment
Declaraţie de obligativitate?

Mulţumesc
Anca Buzatu
Austria
declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)
Explanation:
Depinde în ce context. Fulfillment înseamnă satisfacere, îndeplinire, executare (a unei comenzi)...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-10-24 15:45:17 GMT)
--------------------------------------------------

Se declară îndeplinirea condiţiilor/cerinţelor privind calitatea şi conţinutul.

--------------------------------------------------
Note added at 22 minute (2007-10-24 15:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Am găsit o altă variantă, mai plauzibilă, zic eu, în context: declaraţie/garanţie de bună execuţie.

HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)/Declaraţie de accept
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2declaratie de indeplinire a obligatiilor din contract/contractuale sau din comanda
Nina Iordache
4 +1declaratie de executare a contractuluiVandor
3 +2declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)
Cristiana Coblis
4Declaratie receptie (marfa)Ede Lungu
3 +1declaratie de accept (a beneficiarului)
Rose Marie Matei
4atestat de finalizare a contractului in bune conditiuniAnca Nitu
3declaratie de conformitate
Elvira Tatucu


Discussion entries: 20





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
declaratie de indeplinire a obligatiilor din contract/contractuale sau din comanda


Explanation:
Noi nu stim exact unde sunt mentionate aceste obligatii care iata au fost indeplinite.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr
  -> multumesc!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)


Explanation:
Depinde în ce context. Fulfillment înseamnă satisfacere, îndeplinire, executare (a unei comenzi)...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2007-10-24 15:45:17 GMT)
--------------------------------------------------

Se declară îndeplinirea condiţiilor/cerinţelor privind calitatea şi conţinutul.

--------------------------------------------------
Note added at 22 minute (2007-10-24 15:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Am găsit o altă variantă, mai plauzibilă, zic eu, în context: declaraţie/garanţie de bună execuţie.

HTH

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Declaraţie de îndeplinire (a unor condiţii)/Declaraţie de accept

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: emisa de catre beneficiarul contractului, ca sa ateste finalizarea contractului in bune conditiuni
55 mins
  -> Mulţumesc. Sunt de acord că acesta pare a fi sensul.

agree  MMFORREST
2 hrs
  -> mulţumesc.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atestat de finalizare a contractului in bune conditiuni


Explanation:
argumentele pro sunt mai sus
niste ocntext data viitoare ca nu toti avem glob de cristal zilnic, al meu e inchiriat...:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 237

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
declaratie de executare a contractului


Explanation:
prin care se declara indeplinirea obligatiilor contractuale care revin partii

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-24 16:38:10 GMT)
--------------------------------------------------

din notele adaugate ulterior reiese ca clientul declara ca contractul de livrare a fost executat---acesta implic9it insemana in limbaj juridic si indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale deci si celor referitoare la calitate. Daca nu ar fi asa, clientul nu ar da o asemena declaratie de "exonerare de raspundere" de fapt a furnizorului, ci ar invoca o executare necorespunzatoare,partiala si ar pretinde reducere de pret, despagubiri sau daune interese etc.
Deci cred ca este declaratia care semnifica satisfactia clientului, adica ca din punctul lui de vedere contractul se considera a fi indeplinit sau executat in intregime.

Vandor
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
2 hrs
  -> thank you

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
declaratie de accept (a beneficiarului)


Explanation:
am intalnit acest termen la produse importate pentru care trebuie acord guvernamental

Example sentence(s):
  • Declaratia de accept a beneficiarului pentru produsul importat, referitor la calitate si cantitate si asumarea responsabilitatii

    Reference: http://www.dce.gov.ro/Materiale/acte_normative/Hotar_re_nr_3...
Rose Marie Matei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
36 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Declaratie receptie (marfa)


Explanation:
Receptie calitativa si cantitativa

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-24 17:37:31 GMT)
--------------------------------------------------

sau Proces-verbal de receptie

Ede Lungu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
declaratie de conformitate


Explanation:
Din ceea ce spui despre context si din definitiile declaratiei de conformitate se pare ca acesta este conceptul.

http://www.anpc.ro/anpcro/index.php?option=com_content&task=...

"Ce este o declaratie de conformitate?

Este declaratia facuta de catre un producator sau un prestator, prin care acesta informeaza, pe propria raspundere, despre faptul ca un produs sau un serviciu este conform cu un document tehnic normativ.

Important: acestia sunt termenii utilizati in Ordonanta de Guvern nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor. "

http://www.consultanta-certificare.ro/iso/declaratie-conform...

Declaratie de conformitate
Declaratia conformitatii (declaratie de conformitate) reprezinta declaratia unui anumit furnizor care exprima pe propria raspundere ca un anume produs, serviciu sau proces se afla in concordanta cu un standard sau cu un alt document normativ specificat.






    Reference: http://www.anpc.ro/anpcro/index.php?option=com_content&task=...
    Reference: http://www.consultanta-certificare.ro/iso/declaratie-conform...
Elvira Tatucu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 17