KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

succes criteria

Romanian translation: criteriile de relevanţă


17:22 Feb 13, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: succes criteria
in contextul " the Company shall decide on the scope, timing and ***success criteria*** for the survey"
Rose Marie Matei
Romanian translation:criteriile de relevanţă
Explanation:
...pentru sondaj.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-13 17:45:12 GMT)
--------------------------------------------------

Succesul unui sondaj îl reprezintă relevanţa acestuia.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-02-13 17:48:28 GMT)
--------------------------------------------------

Atunci „criteriile de determinare a eficacităţii studiului/fiabilităţii”.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-02-13 17:51:00 GMT)
--------------------------------------------------

De fapt „de fiabilitate a proiectului”. De ex., „În cadrul studiului, compania/societatea va stabili criteriile de fiabilitate a proiectului.”
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Multumesc ! In contextul meu mi se pare cea mai potrivita varianta.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1criterii de evaluare a performanteiirina smalley
5 +1criterii de succesDasa Suciu
4 +1criteriile de relevanţă
Florin Ular
4indicatori ai performanteiwordbridge
4criterii care denota succesul ( actiunii sau interventiei care este scopul sondajului)Anca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
criteriile de relevanţă


Explanation:
...pentru sondaj.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-13 17:45:12 GMT)
--------------------------------------------------

Succesul unui sondaj îl reprezintă relevanţa acestuia.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-02-13 17:48:28 GMT)
--------------------------------------------------

Atunci „criteriile de determinare a eficacităţii studiului/fiabilităţii”.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-02-13 17:51:00 GMT)
--------------------------------------------------

De fapt „de fiabilitate a proiectului”. De ex., „În cadrul studiului, compania/societatea va stabili criteriile de fiabilitate a proiectului.”

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Multumesc ! In contextul meu mi se pare cea mai potrivita varianta.
Notes to answerer
Asker: este un studiu de mediu pentru o groapa de gunoi, nu un sondaj


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
criterii de succes


Explanation:
Sunt la modă acum...


    Reference: http://www.lateral-coaching.ro/articol2.html
Dasa Suciu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Ersek
1 hr
  -> Mulţumesc !

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indicatori ai performantei


Explanation:
cred ca in acest context este vorba de criteriile folosite de autorii proiectului / anchetei pentru evaluarea succesului studiului.

Success Criteria - Criteria to be used for judging if the project is successful.





    Reference: http://www.maxwideman.com/pmglossary/PMG_S08.htm
    Reference: http://markmedia.ro/article_show.php?g_id=743
wordbridge
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Da, cam asa este, dar pentru propozitia mea este mai concludenta formularea lui florin. Multumesc.


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
success criteria
criterii care denota succesul ( actiunii sau interventiei care este scopul sondajului)


Explanation:
fiind un sondaj de opinie se aleg criteriile care denota succesul unei actiuni sau esuarea acelei actiuni ca rezultat dupa ce se aduna punctele din sondaj

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-13 20:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

in urma notei afisate :"este un studiu de mediu pentru o groapa de gunoi, nu un sondaj" trag concluzia ca probabil e vorba de un studiu de impact ecologic
in acest caz pare a fi
" indice/criteriu de eficienta"



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 237
Notes to answerer
Asker: Este un Memorandum of Understanding in care o seciune destul de mare se refera la studiul de mediu ce sa va realiza pt o groapa de gunoi. Aceasta este propozitia si nici cea anterioara si nici urmatoarea nu au relevanta asupra intrebarii mele. Oricum multumesc pt sugestii.


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
criterii de evaluare a performantei


Explanation:
'One of the first questions I ask a client interested in developing a new website is, "what are your success criteria?" How a company evaluates the success or failure of its website is fundamental to how that site is built and maintained. '



irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
13 hrs