KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

facility agent

Romanian translation: agent de facilitate / agent


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:facility agent
Romanian translation:agent de facilitate / agent
Entered by: Veronica Manole

07:01 Feb 24, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: facility agent
parte a unui contract,
Facility contract
X, as facility agent for the Finance Parties
Elena Matei
agent de facilitate / agent
Explanation:
Dacă este vorba de domeniul bancar şi se referă la credite sindicalizate, am văzut că se spune aşa.

http://www.finansbank.ro/eng/birou-presa_2007_06_06.php
http://www.finansbank.ro/birou-presa_2007_06_06.php

http://discutii.mfinante.ro/static/3/Mfp/CP_impr_Bechtel.htm

Azi, 4 aprilie 2006, la ora 1100, a avut loc la sediul Ministerului Finantelor Publice semnarea Acordului de imprumut dintre Romania (reprezentata de Ministerul Finantelor Publice), in calitate de Imprumutat, Calyon si Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG in calitate de Aranjori, Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG, in calitate de ***Agent de Facilitate***, Raiffeisen Bank S.A. in calitate de Agent de Trageri, si Altii pentru contractarea creditului extern in valoare de 100 mil. EUR destinat finantarii Proiectului privind constructia autostrazii Brasov-Cluj-Bors.

Tot în acest contect s-a mai discutat "aranjor". http://www.proz.com/kudoz/893389


http://www.thediplomat.ro/extra/lawyer guide.pdf
Important automobile group for the harmonisation of the
agreements for automobiles and spare parts distribution in
Romania
Romanian bank in respect of a 15 million EURO project
finance related to the construction of a commercial centre
BRD - GSG, which acted as Arranger, ***Facility Agent*** and
Security Agent in relation to the Euro 20 million syndicated
credit facility granted to Bricostore
Carrefour - 100 million EURO syndicated credit facility
agreement; BRD - GSG structured trade finance department
- 65 millions USD letter of credit facility granted to
Rompetrol.

HTH
Selected response from:

Veronica Manole
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1agent de facilitate / agentVeronica Manole
4organizator, agent facilitatorwordbridge
4agent de reprezentare
Rose Marie Matei


  

Answers



1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
agent de facilitate / agent


Explanation:
Dacă este vorba de domeniul bancar şi se referă la credite sindicalizate, am văzut că se spune aşa.

http://www.finansbank.ro/eng/birou-presa_2007_06_06.php
http://www.finansbank.ro/birou-presa_2007_06_06.php

http://discutii.mfinante.ro/static/3/Mfp/CP_impr_Bechtel.htm

Azi, 4 aprilie 2006, la ora 1100, a avut loc la sediul Ministerului Finantelor Publice semnarea Acordului de imprumut dintre Romania (reprezentata de Ministerul Finantelor Publice), in calitate de Imprumutat, Calyon si Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG in calitate de Aranjori, Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG, in calitate de ***Agent de Facilitate***, Raiffeisen Bank S.A. in calitate de Agent de Trageri, si Altii pentru contractarea creditului extern in valoare de 100 mil. EUR destinat finantarii Proiectului privind constructia autostrazii Brasov-Cluj-Bors.

Tot în acest contect s-a mai discutat "aranjor". http://www.proz.com/kudoz/893389


http://www.thediplomat.ro/extra/lawyer guide.pdf
Important automobile group for the harmonisation of the
agreements for automobiles and spare parts distribution in
Romania
Romanian bank in respect of a 15 million EURO project
finance related to the construction of a commercial centre
BRD - GSG, which acted as Arranger, ***Facility Agent*** and
Security Agent in relation to the Euro 20 million syndicated
credit facility granted to Bricostore
Carrefour - 100 million EURO syndicated credit facility
agreement; BRD - GSG structured trade finance department
- 65 millions USD letter of credit facility granted to
Rompetrol.

HTH

Veronica Manole
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
10 hrs

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organizator, agent facilitator


Explanation:
facility agent - partea care asigura interfata intre cele doua parti care vor sa incheie un contract; partea obiectiva
- ceva care ajuta la desfasurarea cat mai usoara si mai eficienta a unei activitati


    Reference: http://csc.uoradea.ro/despre_noi.htm
wordbridge
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36