KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

quiet enjoyment and peaceful possession

Romanian translation: folosinţă liniştită şi posesie netulburată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quiet enjoyment and peaceful possession
Romanian translation:folosinţă liniştită şi posesie netulburată
Entered by: Lucica Abil

12:58 Apr 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: quiet enjoyment and peaceful possession
...the Sublessee shall have the right to quiet enjoyment and peaceful possession of the Premises in accordance with and subject to the terms and conditions of this Sublease Agreement.
mara_cojocaru
Romania
folosinţă liniştită şi posesie netulburată
Explanation:
e) să îi garanteze utilizatorului *folosinţa liniştită* a bunului, în condiţiile în care acesta a respectat toate clauzele contractuale;
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=3556...

A mai reţinut că reclamantul nu a făcut dovada prescripţiei achizitive şi a îndeplinirii condiţiilor *posesiei* (continuă, neîntreruptă, *netulburată*, publică şi sub nume de proprietar).
http://www.scj.ro/SC rezumate 2003/SC r 2602 2003.htm
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6folosinţă liniştită şi posesie netulburată
Lucica Abil
5 +5dreptul la deplină proprietate şi liniştită posesieGeorgiana Vasilescu
4linistita si utila folosintaIoan-Petru Vascan


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
dreptul la deplină proprietate şi liniştită posesie


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-21 13:07:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:p0vslMRDg8QJ:www.inppa....


Georgiana Vasilescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38
Notes to answerer
Asker: multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Lupu
3 mins
  -> Multumesc.

agree  wordbridge
4 hrs
  -> Multumesc.

agree  Emanuel Bod
5 hrs
  -> Multumesc.

agree  Anca Nitu: deplină proprietate şi netulburată posesie http://www.scj.ro/SC rezumate 2004/SC r 5682 2004.htm
8 hrs
  -> Multumesc.

agree  xxxDonaMC
1 day7 hrs
  -> Multumesc.

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linistita si utila folosinta


Explanation:
Sublesee: sublocatar - nu stiu daca se poate vorbi de proprietate.

Gasiti aici explicata fiecare notiune: http://www.referatele.com/referate/drept/online1/CONCEPTE-JU...

utila: fara vicii
linistita: garantata impotriva evictiunii.

Pentru context: http://www.mcti.ro/index.php?id=18&lege=441&L=2

Explicatii foarte detaliate gasiti in Codul Civil.


    Reference: http://www.dsclex.ro/coduri/cciv1.htm
Ioan-Petru Vascan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc, da, si eu am dubii, pentru ca Sublocatarul a laut cu chirie un spatiu...


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
folosinţă liniştită şi posesie netulburată


Explanation:
e) să îi garanteze utilizatorului *folosinţa liniştită* a bunului, în condiţiile în care acesta a respectat toate clauzele contractuale;
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=3556...

A mai reţinut că reclamantul nu a făcut dovada prescripţiei achizitive şi a îndeplinirii condiţiilor *posesiei* (continuă, neîntreruptă, *netulburată*, publică şi sub nume de proprietar).
http://www.scj.ro/SC rezumate 2003/SC r 2602 2003.htm

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 296
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu: Aveti dreptate, in cazul asta este vorba despre posesie si nu proprietate :)
48 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Alina Weidell
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: deplină proprietate şi netulburată posesie http://www.scj.ro/SC rezumate 2004/SC r 5682 2004.htm
7 hrs
  -> Mulţumesc! Prin contractul de locaţiune nu se transmite dreptul de proprietate!

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc!