KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

in, upon or about

Romanian translation: în, asupra sau în apropierea ...


08:01 Apr 24, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / keep or suffer to be done or kept anything in upon or about - de fapt cam toata sintagma ma intereseaza
English term or phrase: in, upon or about
Restul contextului:
The Sub-Lessee shall not do, omit to do, keep or suffer to be done or kept anything in upon or about the Premises which would violate the Sub-Lessor's and/or Landlord's insurance policies...
mara_cojocaru
Romania
Romanian translation:în, asupra sau în apropierea ...
Explanation:
keep or suffer to be done or kept: sa pastreze sau sa permita savarsirea sau mentinerea a orice ...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-04-29 13:04:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos, Mara!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2în, asupra sau în apropierea ...
Nina Iordache
4in incinta,la adresa respectiva sau in vecinatatea (proprietatii)Anca Nitu
3in sau in preajma incintei
ayast


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in sau in preajma incintei


Explanation:
[

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-04-24 08:24:59 GMT)
--------------------------------------------------

in the premises = in incinta
entry upon the premises = intrare in incinta

ayast
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Vreo idee pt restul? keep or suffer to be done or kept anything in upon or about ...


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in incinta,la adresa respectiva sau in vecinatatea (proprietatii)


Explanation:
upon the premises se traduce cam ca " la adresa"
in = in incinta
about = in vecinatate sau in imprejurimi

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 237

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
în, asupra sau în apropierea ...


Explanation:
keep or suffer to be done or kept: sa pastreze sau sa permita savarsirea sau mentinerea a orice ...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-04-29 13:04:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos, Mara!

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 95
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
22 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  RODICA CIOBANU
1 day8 mins
  -> Multumesc frumos!