KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

damage to persons and property

Romanian translation: pagube produse persoanelor şi bunurilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:damage to persons and property
Romanian translation:pagube produse persoanelor şi bunurilor
Entered by: Lucica Abil

14:10 Apr 24, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / daune morale si materiale?
English term or phrase: damage to persons and property
Indemnity from damage to persons and property
mara_cojocaru
Romania
pagube produse persoanelor şi bunurilor
Explanation:
10. pagubele produse persoanelor sau bunurilor aflate in autovehiculul care a produs accidentul, daca asiguratorul poate dovedi ca autovehiculul respectiv era furat;
http://www.erca.ro/Conditii_asigurare_RCA.htm
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10pagube produse persoanelor şi bunurilor
Lucica Abil
5 +2(despăgubiri pentru) vătămări corporale şi pagube materialeTudor Soiman
4 +1daune umane si materialeDiana Lupu


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
daune umane si materiale


Explanation:
Nestiind exact contextul, as inclina spre aceasta varianta

Diana Lupu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: Multumesc, cred ca e mai bine "umane", decat "morale", existand si termenul de "moral damage", fapt pt care am si intrebat!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Weidell
1 hr
  -> Multumesc

neutral  Anca Nitu: daunele nu pot fi umane :) http://dexonline.ro/search.php?cuv=daune
4 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
pagube produse persoanelor şi bunurilor


Explanation:
10. pagubele produse persoanelor sau bunurilor aflate in autovehiculul care a produs accidentul, daca asiguratorul poate dovedi ca autovehiculul respectiv era furat;
http://www.erca.ro/Conditii_asigurare_RCA.htm

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 296
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
multumesc
Notes to answerer
Asker: multumesc. E foarte clar asa, nu stiu de ce m-am mai complicat...:)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
24 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
25 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Buzatu
59 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Alina Weidell
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  wordbridge
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  ioana gabriela sandu
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tatiana Neamţu
6 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
13 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(despăgubiri pentru) vătămări corporale şi pagube materiale


Explanation:
adresa web a BT Asigurări


    Reference: http://bta.ro/?q=sumele
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exact , am mai tradus indemnity si indemnification de cel putin 3 ori numai aici pe site :)
2 hrs

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs