KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

holding-over

Romanian translation: depasirea perioadei de inchiriere de catre chirias


12:25 May 2, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / titlul unei seciuni dintr-un contract de subinchirrere
English term or phrase: holding-over
Holding-Over.
If Sub-Lessee does not vacate the Premises upon the expiration or termination of this Sublease Agreement, then Sub-Lessee's occupancy of the Premises shall be subject to 150% of the daily rent per day of delay...
mara_cojocaru
Romania
Romanian translation:depasirea perioadei de inchiriere de catre chirias
Explanation:
a. To have and maintain in one's possession: holds a great deal of property.
http://www.thefreedictionary.com/hold over


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-05-02 17:44:06 GMT)
--------------------------------------------------

nu e vorba de plata:
If Sub-Lessee does not vacate the Premises upon the expiration or termination of this Sublease Agreement, then Sub-Lessee's occupancy of the Premises shall be subject to 150% of the daily rent per day of delay

daca subchiriasul nu elibereaza localul dupa expirarea contractului va fi supus unei taxe suplimentare de 150% chiria pe zi...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-05-02 17:45:11 GMT)
--------------------------------------------------

sau "ocuparea localului din contract dupa expirarea contractlui"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
da, e mai corect asa, e adaptat la acest text, multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4depasirea perioadei de inchiriere de catre chiriasAnca Nitu
4 +1amânare a plăţii pentru tranzacţia de valori până la perioada următoare de plăţi
Lia Sabau
4neevacuare/ocupare abuziva aunui local
clauswe
3continuare / prelungire / mentinere
tagore


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
amânare a plăţii pentru tranzacţia de valori până la perioada următoare de plăţi


Explanation:
termenul apare în Dicţ. economic En-Ro al lui Mihai Pătraş

Lia Sabau
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, la "amanare" m-am gandit si eu. Doar amanare...si atat.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
7 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  wordbridge
1 hr
  -> Multumesc frumos!

neutral  Andreea Vertes: Mi se pare ca ar avea mai degraba legatura cu continuarea locatiunii
3 hrs
  -> Right. Multumesc!

disagree  Anca Nitu: dar nu e vorba de plata ci de ocuparea localului dupa expirarea contractului
5 hrs
  -> Asa e. Multumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
continuare / prelungire / mentinere


Explanation:
... a inchirierii
Cu bine

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Notes to answerer
Asker: multumesc


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
neevacuare/ocupare abuziva aunui local


Explanation:
http://www.wordwebonline.com/en/HOLDOVER


clauswe
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
depasirea perioadei de inchiriere de catre chirias


Explanation:
a. To have and maintain in one's possession: holds a great deal of property.
http://www.thefreedictionary.com/hold over


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-05-02 17:44:06 GMT)
--------------------------------------------------

nu e vorba de plata:
If Sub-Lessee does not vacate the Premises upon the expiration or termination of this Sublease Agreement, then Sub-Lessee's occupancy of the Premises shall be subject to 150% of the daily rent per day of delay

daca subchiriasul nu elibereaza localul dupa expirarea contractului va fi supus unei taxe suplimentare de 150% chiria pe zi...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-05-02 17:45:11 GMT)
--------------------------------------------------

sau "ocuparea localului din contract dupa expirarea contractlui"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 237
Grading comment
da, e mai corect asa, e adaptat la acest text, multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Weidell
35 mins
  -> multumesc

agree  tagore
49 mins
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs

agree  Iosif JUHASZ
4 days