KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

accounting set-up

Romanian translation: ...o singura taxa de infiintare pentru serviciile de contabilitate furnizate etc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounting set-up
Romanian translation:...o singura taxa de infiintare pentru serviciile de contabilitate furnizate etc
Entered by: Cristina Costin

08:58 Jul 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / accounting and payroll agreement
English term or phrase: accounting set-up
The accounting company shall charge a one-off accounting set-up fee for the services provided under this Agreement, calculated at the standard hourly rates, based upon the time spent.
Lavinia Pirlog
Romania
...o singura taxa de infiintare pentru serviciile de contabilitate furnizate etc
Explanation:
o idee..
Selected response from:

Cristina Costin
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2a one-off accounting set-up fee: o taxă unică pentru servicii de contabilitate
Nina Iordache
4 +1...o singura taxa de infiintare pentru serviciile de contabilitate furnizate etc
Cristina Costin
4ţinerea contabilităţii
cornelia mincu


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
...o singura taxa de infiintare pentru serviciile de contabilitate furnizate etc


Explanation:
o idee..

Cristina Costin
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bobe: aşa înţeleg şi eu, o taxă unică plătită la înfiinţarea/setarea serviciului de contabilitate contractat
13 hrs
  -> multumesc

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ţinerea contabilităţii


Explanation:
eu înţeleg aici accounting set-up pur şi simplu ca ţinerea/ organizarea contabilităţii, pentru care firma de contabilitate va încasa un singur onorariu pentru serviciile furnizate.

cornelia mincu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
a one-off accounting set-up fee: o taxă unică pentru servicii de contabilitate


Explanation:
Am adaugat intreaga sintagma pentru o intelegere a sensului general.
One-off : Happening, done, or made only once. (www.answers.com)

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Weidell
1 hr
  -> Multumesc frumos, Alina!

agree  wordbridge
9 hrs
  -> Multumesc frumos, Victor!