ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

Management and Trimmings Agreement

Romanian translation: materiale auxiliare (trimmings)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Management and Trimmings Agreement
Romanian translation:materiale auxiliare (trimmings)
Entered by: Cristina Jacobs

17:36 Oct 17, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Management and Trimmings Agreement
titlul unui contract prin care Agentul se angajeaza sa se ocupe de intreaga activitate de productie si va furniza "trimmings" pentru fabricarea articolelor vestimentare pentru barbati. Ar fi contract de management si furnizare de ornamente vestimentare???

Multumesc!
Andreea Birsan
Romania
materiale auxiliare (trimmings)
Explanation:
contract de management si materiale auxiliare.

In industria confectiilor se utilizeaza: materia prima (materialele de baza) - stofa, tricotul, blana din care se confectioneaza produsul, materialele auxiliare (captuseala, dublura, insertie, furniturile, ata de cusut, garnituri) si accesoriile (catarame, nasturi, embleme, fermoare, anouri, capse, snururi etc). In practica de specialitate, trimmings-urile se refera atat la materialele auxiliare cat si la accesorii (trim - podoaba, ornament). In cazul nostru vad ca sunt incluse si pungile de plastic, desigur ca material auxiliar, nu accesoriu.
Selected response from:

Cristina Jacobs
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1materiale auxiliare (trimmings)
Cristina Jacobs
5acord de management si sistematizare
ROSPEN
4contract de management şi furnizare accesorii/ornamente
cristina48


Discussion entries: 4





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
management and trimmings agreement
acord de management si sistematizare


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-10-17 19:21:46 GMT)
--------------------------------------------------

Sigur!

Pe langa faptul ca sistematizarea reprezinta si o ramura a urbanismului(proiectarea), sistematizarea este si ordonare, organizare, structurare dupa un anumit sistem, in cazul nostru:managementul.
Avem de-a face cu proceduri ale sistemului de management care vor fi implementate, nu inainte de a fi de acord si de a semna un contract(de prestare de servicii-).



ROSPEN
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: V-as ruga sa ne dati mai multe explicatii, deoarece nu vad sensul lui "sistematizare" aici (poate din cauza ca port ochelari:P).


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
management and trimmings agreement
contract de management şi furnizare accesorii/ornamente


Explanation:
Dacă bine am înţeles eu, adică el doar le furnizează dar celălalt le aplică/coase/lipeşte... mă rog, ce sărăcia le mai face. Adică: A produce/execută şi lipeşte briz-brizurile iar B conduce/administrează/ şi livrează briz-brizurile:)
Scuze pt. întârziere însă abia acum am reuşit să refac legăturile internet!

cristina48
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 83

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
management and trimmings agreement
materiale auxiliare (trimmings)


Explanation:
contract de management si materiale auxiliare.

In industria confectiilor se utilizeaza: materia prima (materialele de baza) - stofa, tricotul, blana din care se confectioneaza produsul, materialele auxiliare (captuseala, dublura, insertie, furniturile, ata de cusut, garnituri) si accesoriile (catarame, nasturi, embleme, fermoare, anouri, capse, snururi etc). In practica de specialitate, trimmings-urile se refera atat la materialele auxiliare cat si la accesorii (trim - podoaba, ornament). In cazul nostru vad ca sunt incluse si pungile de plastic, desigur ca material auxiliar, nu accesoriu.



    Reference: http://www.e-referate.ro/referate/Confectionarea_bluzei_de_p...
    Reference: http://archive.tvet.ro/OMEdC/OMEdC-4760-20060726/Anexa%202%2...
Cristina Jacobs
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Claudia Coja
7 hrs
  -> multumesc